دوستم-برای-تحقق-صلح،-آماده-فداکاری-هستم

عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری در میان جمعی از هوادارانش در کابل گفت که مشکل با کسی ندارم و برای برقراری صلح در افغانستان، آماده هر گونه فداکاری هستم.

به گزارش افغان نیوز: جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری کشور که پس از 14 ماه به کابل بازگشت، در مراسم استقبال در میان هوادارانش گفت که مشکل با کسی ندارد و برای برقراری صلح در افغانستان آماده هر گونه فداکاری است.

 آقای دوستم خطاب به معترضان گفت که اعتراضات خود را پایان دهید، زیرا قیصاری را آزاد خواهم کرد و در این باره با رئیس جمهور غنی نیز گفتگو می کنم.

معاون اول ریاست جمهوری همچنین تاکید کرد که مبارزه با گروه های تروریستی به شدت ادامه خواهد یافت. زیرا ما با طالبان کشتی گرفتیم هم‌دیگر را می‌شناسیم، اما یگان نفر پیدا میشه پای ما را کج می‌کنند و ما را شکست می‌دهند.

وی افزود؛ مذاکره با طالبان مهم‌ترین وظیفه حکومت وحدت ملی است که من هم همین وظیفه را مهم‌ترین مسوولیت می‌دانم.

آقای دوستم در پیوند به سپری کردن بیش از یک سال در ترکیه گفت: «به‌خاطر تکلیف صحی به کشور ترکیه سفر کردم. ۱۰ – ۱۵ روز زیر تداوی داکتران ترکی بودم. از شفاخانه فارغ شدم، باز برای معاینه اساسی و یا چک آب یک مدتی باقی ماندم».

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری در حالی از کشور ترکیه به افغانستان برگشت که در نزدیکی میدان هوایی کابل حمله انتحاری صورت گرفت و در نتیجه ۱۴ تن کشته و دستکم ۶۰ نفر زخمی شدند.

دوستم: برای تحقق صلح، آماده فداکاری هستم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد