دیدار-حمدالله-محب-با-خلیلزاد-و-شارژدافیر-سفارت-امریکا

مشاور امنیت ملی افغانستان با نمایندۀ خاص ایالات متحدۀ امریکا برای صلح و راس ویلسن شارژدافیر سفارت این کشور در کابل ملاقات کرد.

به گزارش افغان نیوز: حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری افغانستان با زلمی خلیلزاد نمایندۀ خاص ایالات متحدۀ امریکا برای صلح افغانستان و راس ویلسن شارژدافیر سفارت این کشور در کابل ملاقات کرده‌است.

بر اساس اعلامیۀ شورای امنیت ملی افغانستان، در این ملاقات روی پیشرفت‌های اخیر در پروسۀ صلح، تحولات سیاسی و وضعیت امنیتی در افغانستان، گفت‌وگو شده‌است.

در اعلامیه هم‌چنان گفته شده، در این ملاقات بین مشاور امنیت ملی، نمایندۀ خاص امریکا برای صلح افغانستان و شارژدافیر این کشور در کابل، در مورد این که چگونه از فرصت موجود برای صلح استفادۀ درست شده و اقدامات آینده خوب رهبری شود، نیز بحث شده‌است.

این درحالی است که رییس جمهور غنی در مراسم تحلیف نمایندگان پارلمان این کشور اعلام کرد که فهرست هیئت مذاکره کننده با گروه طالبان ظرف سه روز مشخص خواهد شد.

پیش از این، رییس جمهور ترامپ هشدار داده بود که پس از خروج نیروهای امریکایی از افغانستان، طالبان ممکن بر حکومت افغانستان که از حمایت غرب برخوردار است، پیروز شوند.

دیدار حمدالله محب با خلیلزاد و شارژدافیر سفارت امریکا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد