دیدار-رییس-اجراییه-کشور-با-سفیرغیرمقیم-مراکش

عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه کشور با محمد کارمیونی سفیر غیر مقیم مراکش برای افغانستان در قصر سپیدار دیدار و ملاقات تعارفی نمود.

به گزارش افغان نیوز: دکتورعبدالله عبدالله رئیس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان عصر روز (چهارشنبه، 5 ثور) با محمد کارمیونی سفیر غیر مقیم مراکش برای افغانستان در قصر سپیدار دیدار و ملاقات تعارفی نمود.

در این ديدار، ريیس اجرايیه، حضور محمد کارمیونی سفیر غیر مقیم مراکش برای افغانستان را خیر مقدم عرض نموده و روابط افغانستان و مراکش را دوستانه و مبتنی برهمکاری متقابل خواند.

ريیس اجرايیه افزود، حکومت وحدت ملی براساس رهنمودهای سیاست خارجی خویش، درصدد تامین و گسترش روابط افغانستان با کشورهای همسایه، منطقه و جهان می‌باشد. دکتور عبدالله عبدالله همچنان در ادامه صحبت‌های خویش در پیوند به روابط افغانستان و مراکش تاکید ورزید که با روابط نیک و سازنده منافع هردوکشور بیشتر تامین می‌گردد.

سپس محمد کارمیونی سفیرغیرمقیم مراکش برای افغانستان از دیدار با دکتورعبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان اظهار خرسندی نمود.

آقای کارمیونی گسترش همکاری مراکش با افغانستان را به نفع کشور خویش دانست و تاکید ورزید که در دوران ماموریت‌اش تلاش می نماید تا در راستای توسعه همکاری‌های افغانستان و مراکش گام‌های مهم را بردارد.

دیدار رییس اجراییه کشور با سفیرغیرمقیم مراکش

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد