دیدار-رییس-جمهور-غنی-با-حکمتیار-و-عطا-محمد-نور

رئیس جمهور غنی به سلسلۀ نشست های مشورتی در رابطه به صلح، با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، عطا محمد نور و یونس قانونی دیدار کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور به سلسلۀ نشست های مشورتی در رابطه به صلح، شام امروز با رهبری حزب اسلامی افغانستان که در آن گلبدین حکمتیار رهبر آن حزب و داکتر فاروق وردک و غیرت بهیر نیز حضور داشتند، دیدار کرد.

 در این دیدار رهبری حزب اسلامی، دیدگاه ها و پیشنهادات شان را در رابطه به صلح مطرح کردند.

رئیس جمهور ضمن تشکر از آنان در خصوص بورد مشورتی صلح صحبت نموده، گفت که سلسلۀ مشورت ها با اقشار مختلف مردم افغانستان ادامه دارد و نتایج آن با همه شریک خواهد شد.

این درحالی است که رئیس جمهور غنی عصر روز گذشته به سلسلۀ نشست های مشورتی در رابطه به صلح، با محمد یونس قانونی نیز دیدار کرد.

آقای غنی در این دیدار ضمن ابراز امتنان از دیدگاه و نظریات وی، در رابطه به ایجاد بورد مشورتی صلح صحبت کرده، گفت که پس از توحید نظریات اقشار مختلف مردم، نتایج آن با همه شریک می گردد.

محمد اشرف غنی با رهبری حزب جمعیت اسلامی افغانستان که در آن صلاح الدین ربانی، محمد اسماعیل خان و استاد عطا محمد نور حضور داشتند، دیدار کرد.

در این دیدار رئیس جمهور در خصوص ایجاد بورد مشورتی صلح صحبت کرد و ضمن تشکر از نظریات و پیشنهادات آنان، گفت که ما برای رسیدن به صلح به اجماع اقشار مختلف مردم ضرورت داریم. وی تاکید کرد که سلسلۀ نشست های مشورتی ادامه می یابد و نتایج آن با همه شریک خواهد شد.

دیدار رییس جمهور غنی با حکمتیار و عطا محمد نور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد