نیروهای-امنیتی-باید-حالت-تهاجمی-را-بگیرند

عبدالقیوم سجادی، نمایند مردم غزنی در پارلمان می گوید؛ تازمانی که نیروهای امنیتی از حالت دفاعی خارج نشوند، قتل مردم بی گناه و مهاجرت های وحشت ناک در افغانستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش افغان نیوز: عبدالقیوم سجادی، نمایند مردم غزنی در پارلمان کشور، امروز شنبه(26، عقرب) گفت؛ تازمانی که نیروهای امنیتی از حالت دفاعی خارج نشوند، دشمنان افغانستان هر روز خاک بیشتر را تصرف خواهند کرد و سبب قتل مردم بیگناه و مهاجرت های وحشت ناک خواهد شد.

وی افزود؛ نیروهای امنیتی با حمایت نیروهای حمایت قاطع باید حملات هوایی شان را در ولسوالی های جاغوری و مالستان انجام می دادند، اما متاسفانه ندادند و به همین لحاظ تا هنوز جنگ جریان دارد.

آقای سجادی گفت: اگر ناتو قرار است که از مردم افغانستان حمایت کند چرا در این روزها که مردم در ارزگان، مالستان و جاغوری کشته میشوند، اقدام نمی کند؟ پس معلوم می شود که اراده قاطع برای مبارزه با تروریستان وجود ندارد.

سجادی معتقد است که اگر حکومت و کشورهای که در افغانستان حضور نظامی دارند، نسبت به رویداد های امنیتی در نقاط مختلف کشور چنین بی توجهی نمایند و هیچ گونه اقدام نظامی علیه دشمان نداشته باشند، تروریستان در اهداف شان نزدیک میشوند و این کار باعث ناکامی حکومت و جامعه بین الملل در افغانستان نیز خواهد شد.

به باور وی؛ وضعیت امنیتی کشور هر روز خرابتر می گردد و تا زمانی که اقدامات جدی صورت نگیرد، صلح معنا ندارد و مخالفین هیچ وقت حاضر به صلح نمی گردند.

این درحالی است که از چند هفته پیش به این سو جنگ میان نیروهای مردم و تروریستان طالب در ولسوالی های ارزگان خاص، جاغوری و مالستان جریان دارد که در نتیجه آن ده ها فرد ملکی و نظامی کشته شده اند و هزاران خانواده در ولایت مختلف کشور از خانه های شان آواره شده اند.

نیروهای امنیتی باید حالت تهاجمی را بگیرند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد