دیدار-رییس-جمهور-غنی-با-محمد-محقق

رییس جمهوری غنی با حاجی محمد محقق، صادق مدبر، اسدالله سعادتی، محمد اکبری، سید علی کاظمی، عبدالحق شفق و محمد ناطقی، دیدار کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور در ادامه نشست های مشورتی در رابطه به صلح، شام روز گذشته با حاجی محمد محقق، صادق مدبر، اسدالله سعادتی، محمد اکبری، سید علی کاظمی، عبدالحق شفق و محمد ناطقی، دیدار کرد.

رئیس جمهور غنی نظریات و پیشنهادات آنان را در رابطه به ایجاد بورد مشورتی صلح، فعالیت های شورای عالی صلح، ترکیب هیات مذاکره کنند و بحث روی تشکیل کمیته های مختلف در صورت آغاز مذاکرات، استماع نمود و نظریات آنان را در راستای رسیدن به صلح مهم خواند.

آقای غنی گفت که مبنای کار حکومت اجماع مردم افغانستان می‌باشد و اساس اقدامات در خصوص صلح مشورت خواهد بود. رئیس جمهور خاطرنشان ساخت که هدف از ایجاد بورد مشورتی صلح، آمادگی برای مذاکرات صلح و ایجاد آدرس مشخص برای مذاکرات بین‌الافغانی می باشد.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور به سلسلۀ نشست های مشورتی در رابطه به صلح، شام روز گذشته با رهبری حزب اسلامی افغانستان که در آن گلبدین حکمتیار رهبر آن حزب و داکتر فاروق وردک و غیرت بهیر نیز حضور داشتند، دیدار کرد.

دیدار رییس جمهور غنی با محمد محقق

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد