دیدار-مقامات-امنیتی-با-سفرای-پنج-کشور-در-کابل

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی و محمد معصوم ستانکزی، رئیس عمومی امنیت افغانستان با سفرای چین، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرغزستان مقیم کابل ملاقات نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در خبرنامه دفتر شورای امنیت ملی کشور که امروز پنج شنبه(27، جدی) منتشر شده، آمده است؛ ”داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان و محمدمعصوم ستانکزی رئیس عمومی امنیت ملی کشور در قصر دلکشا با سفرای چین، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرغزستان مقیم کابل، پیرامون مبارزه مشترک علیه تروریزم و تقویت همکاری های منطقه یی بحث و‌ تبادل نظر نمودند.“

منبع می افزاید؛ جانب افغانستان، دستاوردهای اخیر حکومت را در راستای مبارزه با تروریزم به خصوص سرکوب گروه داعش به جلسه شریک ساخت و تصریح نمود که افغانستان در‌خط‌ نخست مبارزه علیه تروریزم قرار دارد و نیاز به بسیج همگانی در این زمینه می باشد.

به نقل از اعلامیه؛ دفتر شورای امنیتی، سفرای کشورهای متذکره نیز از تلاش های حکومت افغانستان در راستای مبارزه با تروریزم قدردانی کرده و تاکید ورزیدند که آماده هرنوع همکاری با افغانستان در این خصوص‌ می باشند.

این درحالی است که زلمی خلیلزاد، نمایندۀ ویژۀ آمریکا برای صلح افغانستان در واکنش به اعلامیۀ طالبان تصریح نمود که اگر طالبان خواهان گفت‌وگو اند ما آمادۀ گفت‌وگو هستم و اگر آنان خواهان جنگ اند ما نیز آمادۀ جنگیم.

دیدار مقامات امنیتی با سفرای پنج کشور در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد