دیدار-عبدالله-با-سفرای-ایران-و-تاجیکستان-در-کابل

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی در دیدار با بهادر امینیان، سفیر ایران و شراف‌الدین امام، سفیر تاجیکستان در رابطه به روند مذاکرات بین الافغانی تبادل نظر کردند.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در این دیدار سفیر ایران  از شروع گفت‌وگوهای صلح میان جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت که کشورش از صلح و ثبات پایدار در افغانستان حمایت می‌کند.

عبدالله ضمن تشکر از حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند صلح، آغاز مذاکرات بین الافغانی را یک گام مهم خوانده و ابراز امیدواری کرده که این مذاکرات به ختم جنگ طولانی و بحران در کشور بیانجامد.

رییس شورای عالی مصالحه ملی همچنان از خدمات و تلاش‌هاي سفیر تاجیکستان تشكر نموده و نقش وی را در گسترش روابط افغانستان و تاجیکستان موثر خوانده است.

آقای شراف‌الدین امام تجربه کارش در افغانستان را به یادماندنی توصیف کرد و افزود که کشورش به همکاری دوامدار و استراتیژیک با افغانستان متعهد است.

سفیر تاجیکستان افزوده که کشورش از گفت‌وگوهای صلح حمایت می‌کند و امیدوار است که این مذاکرات به پایان جنگ طولانی در افغانستان منجر گردد.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان برای ارائه گزارش درباره روند صلح به کنگره ایالات متحده فراخونده شده است.

دیدار عبدالله با سفرای ایران و تاجیکستان در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد