دیدار-عبدالله-با-سفرای-کشور-های-عضو-اتحادیه‌ی-اروپا

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی در دیدار با سفرای کشور های عضو اتحادیه‌ی اروپا روی توافق‌نامه سیاسی، پیش‌رفت‌ها در روند صلح، استقبال از آتش‌بس، تبادله‌ی زندانیان و تسریع آغاز مذاکرات همه شمول صحبت نمود.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فس‌بوکش نوشته است که در این دیدار در باره‌ی توافق‌نامه سیاسی، پیش‌رفت‌ها در روند صلح، استقبال از آتش‌بس، تبادله‌ی زندانیان، تسریع آغاز مذاکرات همه شمول صلح و حمایت اتحادیه‌ی اروپا از تلاش‌های صلح صحبت کردیم.

عبدالله همچنان افزوده است که سفرای اتحادیه‌ی اروپا با استقبال از توافق‌نامه‌ی سیاسی حمایت همه جانبه‌ی خویش را از تلاش‌های صلح ابراز داشتند.

در صفحه فسبوک عبدالله آمده است که آنان با استقبال از آتش‌بس و تبادله زندانیان خواهان آغاز سریع‌تر مذاکرات بین‌الافغانی شده و از ادامه‌ی همکاری‌های اتحادیه‌ی اروپا به مردم و حکومت افغانستان اطمینان دادند.

این درحالی است که رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی از طالبان نیز خواسته است که در یک عمل بالمثل به رهایی زندانیان حکومت اقدام کرده و همچنان با تمدید و دایمی‌شدن آتش‌بس، زمینه را برای تطبیق کامل توافق‌نامه‌ی صلح و آغاز مذاکرات فراهم کنند.

دیدار عبدالله با سفرای کشور های عضو اتحادیه‌ی اروپا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد