دیدار-مولوی-عبدالکبیر-با-هماهنگ‌کننده-ویژه-سازمان-ملل

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی و کفیل ریاست‌الوزرا گفته که ا.ا به حکومت همه‌شمول متعهد است و در نظام کنونی مردم از هر قوم و ولایت افغانستان در بست‌های بالا و پایین کار می‌کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ مولوی عبدالکبیر کفیل ریاست‌الوزرا روز گذشته (جمعه، ۲ سرطان) این اظهارات را در دیدار با فریدون سینیرلی‌‌اوغلو، هماهنگ‌کننده ویژه و بازرس مستقل سازمان ملل در امور افغانستان مطرح کرده است.

دفتر ریاست‌الوزرای امارت اسلامی در اعلامیه‌ای نوشته است که معاون سیاسی و سرپرست ریاست‌الوزرا با هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل روی موضوعات مختلف از جمله امنیت و مواد مخدر بحث کرده‌اند.

طبق اعلامیه، عبدالکبیر در این دیدار از تلاش‌ها برای استخدام متخصصین بیشتر و افراد متعهد به کشور در ادارات حکومت سرپرست سخن گفته است.

در اعلامیه به نقل از فریدون سینیرلی‌‌اوغلو آمده است که جامعه‌ جهانی می‌خواهد روابط خوبی با ا.ا داشته باشد و افزون بر تقویت امنیت داخلی افغانستان، به ایجاد روابط خوب با کشورها و همسایه‌های این کشور نیز اهمیت می‌دهد.

این در حالی است که سینیرلی‌اوغلو، هماهنگ‌کننده ویژه و بازرس مستقل سازمان ملل در امور افغانستان به‌ تازگی به کابل سفر کرده و روز گذشته با سرپرست‌ وزیران خارجه و داخله‌ نیز گفتگو داشته‌ است. 

این نخستین سفر سینیرلی‌اوغلو به‌عنوان هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل به افغانستان است.

 

 

دیدار مولوی عبدالکبیر با هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد