دیوان-عالی-امریکا،-ترامپ-را-ناامید-ساخت

ترامپ: تصمیم دیوان عالی آمریکا مبنی بر رد دادخواست تگزاس در مورد ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری، اقدام ناعادلانه و ناامید کننده است.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در  حساب کاربری توییتر خود نوشت: دیوان عالی با رد رسیدگی به دادخواست تگزاس كه نتایج انتخابات ریاست جمهوری گذشته را در چندین ایالت به چالش می كشد، وی و طرفدارانش را ناامید كرد.
ترامپ خاطرنشان كرد كه این دادخواست "بدون توجه به دلایل طرح آن" "منتفی شد". وی از طرفداران خود خواست كه به مبارزه ادامه دهند.  

دادگاه عالی آمریکا درخواست ایالت تگزاس و ستاد انتخاباتی رئیس جمهور این کشور را مبنی بر ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت آمریکا مردود اعلام کرد. 

این درحالی است که هر سه قاضی از سوی دونالد ترامپ در این دادگاه منصوب شده اند. این قضات همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا، با درخواست ایالت تگزاس و همچنین ستاد انتخاباتی ترامپ مخالفت کردند.
دادخواست تگزاس که مورد حمایت 17 ایالت دیگر جمهوری‌خواه قرار گرفته بود، از دیوان عالی آمریکا می‌خواست با تعویق نشست برگزینندگان که قرار است در دوشنبه، رئیس جمهوری بعدی آمریکا را به طور قطعی تعیین کنند، آرای چهار ایالت میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا را باطل اعلام کنند.

 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر برگزار شد، امادونالد ترامپ با طرح صدها دادخواست در دادگاه‌های محلی و ایالتی، نتایج آراء و شکست در انتخابات را نپذیرفته است و تا کنون  امیدوار بود که بتواند با اعمال نظر با توجه به اینکه سه قاضی دیوان عالی در دولت او و با معرفی وی منصوب شدند، رای این دیوان را به نفع خود داشته باشد.

دیوان عالی امریکا، ترامپ را ناامید ساخت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد