دیپلمات-های-اماراتی-به-کمک-نیروی-امنیتی-به-قتل-رسیدند

مجلس نمایندگان حادثه روز چهارشنبه در قندهار را تقبیح کردند و گفتند که مواد انفجاری به کمک افراد نفوذی در صف نیروهای امنیتی در مهمانخانه والی این ولایت جاسازی شده است.

به گزارش افغان خبر: عارف رحمانی وکیل مردم ولایت غزنی در مجلس نمایندگان میگوید که حکومت در این زمینه عاملان انفجار و انتحار راپیگیری نکرده است.

به گفته آقای رحمانی اکثر حملات انفجاری و انتحاری در کشور به همکاری یکی از افراد که در درون سازمان امنیتی قرار دارند صورت میگیرد.

آقای رحمانی گفت حکومت باید هرچه عاجل جاسوسان و افراد وطن فروش را شناساسی به مجازات نمایند.

در همین حال غلام حسین ناصری نماینده‌ی دیگر مجلس میگوید که از تقبیح کردن و تسلیت گفتن کاری برای خانواده‌های آسیب دیده انجام نمیشود.

آقای ناصری میگوید که حکومت باید امنیت مردم را در سراسر کشور تامین نماید و این جزء وظایف اصلی حکومت میباشد.

از سوی دیگر عباس ابراهیم زاده نماینده دیگر مجلس بیان داشت که مردم بخاطر نبود امنیت مانند گوسفند به صحرایی قربانگاه میروند و قربانی میدهند.

به گفته آقای ابراهیم زاده حکومت برای وطن و ملت پلان و قاطعیت خدمت را ندارد و افغانستان در حاضر به سوی نا کجا آباد در حرکت است.

این وکیل مردم در مجلس نمایندگان گفت که در ادارات حکومتی فساد در اوج خود رسیده است و افراد شایسته و دارای خدمت ۱۵ ساله هنوز سرباز باقی مانده و کسانی که دارای واسطه و پول بودند امروز رتبه جنرالی را به بازو بسته اند.

به باور آقای ابراهیم زاده این وطن از سوی معامله گران و وطن فروشان به مرکز مافیایی مبدل گشته است.

نماینده گان مجلس میگویند که حکومت و نمایندگان شورای ملی، بجای تقبیح کردن و تسلیت دادن وظایف اصلی شان را انجام دهند و به خانواده های آسیب دیده کمک لازم را نمایند.

این نمایندگان تاکید دارند که بودجه امنیت ملی را بخاطر تامین امنیت و خنثی کردن پلان های دشمن از طریق اطلاعات افزایش یابد.

به باور نمایندگان مجلس، امنیت برای همه شهروندان از ضروری ترین وظایف حکومت میباشد تا به پشرفت و ترقی برسد.

نمایندگان مجلس میگویند که دشمنان افغانستان کشور پاکستان و گروه طالبان میباشند که هرروز با انفجار و انتحار مردم را به قتل میرسانند.

ظهیر سعادت نماینده مجلس میگوید که در داخل شورای صلح نیز افرادی تفوذی این گروه جا باز کرده اند و افکار طالبانی را به خورد مردم میدهند.

آقای ظهیر گفت که حکیم الله مجاهد عضو از شورای صلح افغانستان میگوید که احمد شاه مسعود و برهان الدین ربانی به خاطر منفعت افغانستان کاری نکرده است.

آقای ظهیر از حکومت میخواهد که نیروهای کشفی را تقویت نماید و نگذارند جاسوسان با تفرقه انداختن بین اقوام به اهداف شوم شان برسند.

با این همه عبدالروف ابراهمی رییس مجلس نمایندگان میگوید که حادثه های هفته گذشته خونین ترین حوادث بوده است.

به گفته آقای ابراهیمی جهت تحقیق و ارزیابی حادثه قندهار هیئتی متشکل از حکومت و از شورای ملی فرستاده شود و نتیجه تحقیق را برای مردم باز گو نمایند.

این در حالی است که هفته گذشته انفجار در مهمانخانه ولایت قندهار ۱۰ تن را کشت و چندین تن دیگر را زخمی کرده است.

دیپلمات های اماراتی به کمک نیروی امنیتی به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد