رئیس-اجرائیه-کشور-حمله-تروریستی-شهرمنچستر-را-محکم-کرد

ریاست اجرائیه با محکوم نمودن، حمله تروریستی در شهر منچستر بریتانیا گفته که تروریزم خطر جهانی علیه همه بشریت به شمار میرود.

به گزارش افغان نیوز: ریاست اجرائیه با نشر اعلامیه یی گفته که در نتیجۀ حملۀ تروریستی در شهر منچستر بریتانیا، ده‌ها تن از افراد بی‌گناه - شامل زنان و کودکان- کشته و زخمی شده‌اند.

ریاست اجرائیه با تقبیح این حمله، به خانواده‌ها، بازماندگان قربانیان و مردم بریتانیا صبر و به مجروحان این رویداد شفای عاجل خواستار شده است.

بریتانیا در پانزده سال اخیر، در کنار مردم افغانستان در مبارزه با هراس‌افگنی قرار داشته و ریاست اجرائیه گفته که ما در این لحظات دشوار، خود را در غم و اندوه مردم و دولت بریتانیا شریک می‌دانیم.

ریاست اجرایئه علاوه کرده که وقوع چنین حملاتی، نشان می‌دهد که تروریستان و هراس‌افگنان، خطری بزرگ برای تمام جامعۀ بشری محسوب می‌شوند.

افغانستان، به تکرار عنوان کرده است که خطر تروریزم تنها به یک یا دو کشور محدود نمی‌ماند، بل خطر این پدیده متوجه تمام کشورهای جهان و حتا تمدن و پیشرفت بشری می‌باشد.

وقوع چنین حملاتی در قلب اروپا و امریکا، بار دیگر ضرورت مبارزۀ قاطع و فراگیر با هراس‌افگنی را برجسته می‌سازد.

در همین راستا، افغانستان بر تشکیل یک اجماع بین‌المللی در مبارزه با تروریستان و هراس‌افگنان تأکید می‌ورزد و از جامعۀ بین‌المللی می‌طلبد عزم خویش را در مبارزه با ترور و وحشت جزم نمایند.

رئیس اجرائیه کشور حمله تروریستی شهرمنچستر را محکم کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد