رئیس-جمهورغنی-به-یک-خانم-آمریکایی-تابعیت-افغانستان-اعطاء-کرد

رئیس جمهورغنی به خانم ماری کارلوین مکمکن (بی بی ماری) که تبعه اصلی ایالات متحده آمریکا می باشد، پاسپورت افغانی تفویض کرد و تابعیت افغانستان را به وی تبریک گفت.

به گزارش افغان نیوز: در مراسمی که به همین مناسبت در ارگ انجام شد، فرمان رئیس جمهور کشور به منظور اعطای تابعیت افغانستانی به خانم ماری کارلوین از سوی محمد هارون چخانسوری معاون اداره امور قرائت گردید.

در فرمان آمده است که خانم ماری کارلوین بیش از 38 سال در افغانستان اقامت داشته و امروز رسما تابعیت افغانستان را به دست آورده است.

در فرمان مقام عالی ریاست جمهوری؛ وزارت های امور داخله و خارجه موظف گردیدند تا در هماهنگی با سایر مراجع ذیربط در زمینه تطبیق فرمان ، اجراات نمایند.

رئیس جمهورغنی به خانم کارلوین زندگی خوش و آرام در کنار شهروندان افغانستان آرزو کرده و از تلاش، همکاری و حمایت او از مردم افغانستان تشکری کرد.

در مقابل خانم کارلوین از حسن نظر رئیس جمهور کشور قدردانی کرده و گفت که مردم افغانستان خون گرم و انسان دوست هستند و من در کنار آن ها احساس آرامش می کنم.

این خانم آمریکایی در مدت حضورش در افغانستان در عرصه های مختلف به ویژه صنایع دستی، خیاطی و حمایت از زنان بی بضاعت همکاری نموده است.

رئیس جمهورغنی به یک خانم آمریکایی تابعیت افغانستان اعطاء کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد