رئیس-دبیرخانه-کمیسیون-انتخابات-تا-دو-روز-دیگر-معرفی-میشود

نزدیک به دوماه قبل کمیسیون متقل انتخابات سه نفر را به ریاست جمهوری برای کسب رئیس دبیرخانه این کمیسیون معرفی کرده بود، اما دفتر معاونت دوم ریاست جمهوری به تازگی اعلام کرد که تا دو روز دیگر نام رئیس دبیر خانه کمیسیون مستقل انتخابات اعلام میشود.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری امروز سه شنبه (۱۰ حوت) با نشرخبرنامه ای گفته است که تا دو روز آینده رییس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات تعیین می شود.

بر اساس این خبرنامه با تعیین رییس دبیرخانه، امور اجرایی، اداری و مالی کمیسیون فعال شده و اولین گام در جهت اجراآت و تدابیر عملیاتی انتخابات برداشته خواهد شد.  

در خبرنامه ذکر شده:"بر اساس ماده ۲۲ قانون جدید انتخابات، کمیسیون مستقل انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی مکلف هستند که از طریق یک پروسه شفاف، کاندیدان واجد شرایط ریاست دارالانشای خود را تشخیص کرده و لیست آنان را غرض اخذ منظوری به ریاست جمهوری ارائه کنند".

خبرنامه می افزاید:" خوشبختانه کمیسیون مستقل انتخابات این لیست را در روزهای گذشته ارایه کرد و امروز (مؤرخ ۱۰ حوت ۱۳۹۵) مصاحبه حضوری با کاندیدان مندرج لیست، در حضور رییس جمهور و با اشتراک استاد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری و داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، به عمل آمد، تعیین و منظوری رئیس دارالانشا در طی یک تا دو روز دیگر نهایی شده و رسما اعلام خواهد شد".

تنظیم لیست کاندیدان ریاست دبیرخانه کمیسیون شکایات انتخاباتی هنوز نهایی نشده ولی در آینده نزدیک این لیست نیز تکمیل شده و به ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون انتخابات تا دو روز دیگر معرفی میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد