رمز-موفقیت-جهاد-افغانستان-همدلی-و-همگرایی-بود

صادق مدبر رییس پشین اداره امور افغانستان و عضو شورای حراست و ثبات میگوید که موفقیت مردم افغانستان در زمان جهاد همدلی و همگرایی بوده که مردم در آن زمان باهم داشتند.

به گزارش افغان نیوز: آقای مدبر گفت که مردم افغانستان نیز باید در برابر هراس افکنان و تروریستان وحدت نمایند و تروریستان را به مثابه نیروی قشون سرخ شکست دهند.

آقای مدبر افزود که حکومت وحدت ملی باید به مجاهدان افغانستان فرصت دهد تا در کنار نیروهای امنیتی مقابل تروریستان و مافیای فساد مبارزه نمایند.

آقای مدبر رئیس حزب انسجام ملی افغانستان به حکومت ملی هشدار داد که نمیتواند به سیاست یکه تازی به انتخابات شفاف و عادلانه دست یابد.

رئیس حزب انسجام ملی افغانستان تاکید کرد که با کارت های سابقه شفافیت انتخابات زیر سوال خواهد رفت.

وی از سیاست نیروهای آمریکایی شاکی است و میگوید که سیاست دوباره خواستن نیروهای خارجی به افغانستان یکی از سیاست های بارک اوباما رئیس جمهوری پشین ایالات متحده آمریکا است.

آقای مدبر علاوه کرد" اگر نیروهای بین المللی میخواهد افغانستان را در سایه صلح ببیند نیروهای امنیتی و نیروهای هوایی افغانستان را تقویت نماید تا آنها خودشان در مقابل تروریستان مقابله نمایند.

در همین حال عبدالرب رسول سیاف رئیس شورای حراست افغانستان گفت که اسلام و مسلمان در هر منطقه دنیا شکست نمیخورند تا زمانیکه نفاق در بین شان نباشد.

آقای سیاف از حکومت وحدت ملی خواست که به دین و اهل دین احترام کند و به مجاهدین افغانستان ارج بگذارند وی گفت که مجاهدین نیاز به احترام ندارد اما حکومت وحدت ملی این نیاز را دارد.

سیاف از حکومتداران وحدت ملی خواستار احترام و ارج گذاری به روزهای پر افتخار افغانستان توجه نمایند و این روزها را با تجلیل گرامی بدارد.

رئیس شورای حراست افغانستان افزود که مجاهدین افغانستان در پیروزی استقلال افغانستان سهیم بوده و حالا نیز باید در حکومت و زمام امور سهم داشته باشد.

به گفته آقای سیاف حکومت وظیفه دارد که افکار منفی از جهاد را دور نماید و جلو کسانی که در این زمینه تلیغات منفی میکند را بگیرد.

آقای سیاف از کشورهای همسایه خواست که به مصبیت های افغانستان خوش نشوند تا این مصبیت ها دامینگیر شان نشود وی گفت که گفته پیغمیر است.

وی هم‌چنان تاکید کرد که در زمینه سیاست های افغانستان مداخله نکند در غیر آن با قهر مردم افغانستان روبرو خواهد شد.

رمز موفقیت جهاد افغانستان همدلی و همگرایی بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد