رهبر-جبهه-مقاومت-دست-از-مبارزه-نمی‌کشیم

جبهه مقاومت ملی اعلام کرده که وعده می‌سپاریم تا رسیدن به اهداف مشروع و بر حق مردم افغانستان از مبارزه دست بر نخواهیم داشت.

به گزارش افغان نیوز؛ احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی، امروز سه‌شنبه(۲۰، میزان) با نشر اعلامیه رسمی در صفحه فسبوک‌اش، نوشته است: «تا هنگام رسیدن به اهداف مشروع و برحق مردم، آزادی‌های فکری و ساختن یک‌دولت همه‌شمول؛ از مبارزه و مقاومت دست برنخواهیم داشت.»

 در اعلامیه آمده است که طالبان در ولایت‌های مختلف از جمله پنجشیر، دایکندی، قندهار، کندز و بلخ مرتکب جرایم جنگی، بشری، کشتار مردم ملکی و منسوبین نظام پیشین شده‌اند.

جبهه مقاومت می‌افزاید که «صدای عدالت‌خواهی زنان و دختران در برابر ظلم، یکصدا، تبعیض و استبداد؛ جفرافیایی مقاومت را به سرتاسری جهان رساند و در نتیجه‌ی اعتراضات جهان از بر رسمیت‌ شناختن طالبان امتناع نمود.»


آقای مسعود در این اعلامیه از سازمان‌ها، موسسات و نهادهای ملی و بین‌المللی خواسته است تا اقدامات لازم و عاجل را جهت رسیدگی به وضع رقتبار بشری و جلوگیری از جنایت روی دست گیرند. همچنان کشورهای جهان سیاست عدم شناخت حکومت طالبان را با قاطعیت ادامه دهند.

این درحالی است که احمد مسعود در بدو به قدرت رسیدن دوباره طالبان در سال جاری، از مردم خواسته بود به ولایت پنجشیر آمده و به مقاومت علیه طالبان بپیوندند.

وی بارها در پیامی ویدئویی با اشاره به تمامیت‌خواهی طالبان، در مورد عدم تشکیل دولتی فراگیر در افغانستان هشدار داده است.

رهبر جبهه مقاومت: دست از مبارزه نمی‌کشیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد