رهبران-حکومت-وحدت-ملی-حملات-تروریستی-ایران-را-محکوم-کردند

رهبران حکومت وحدت ملی حملات تروریستی روزگذشته در ایران را محکوم کرده و بر مبارزه مشترک علیه این پدیده تاکید نمودند.

به گزارش افغان نیوز: ریاست جمهوری با نشر اعلامیه یی گفته که دولت افغانستان درد و رنج مردم دوست و همسایه خویش را احساس کرده، حمله های تروریستی در تهران را به شدیدترین الفاظ محکوم می کند.

طی یک هفته اخیر تروریستان از کابل تا تهران و لندن شهروندان ملکی را هدف قرار داده و دشمنی خویش را با تمدن و بشریت به نمایش گذاشتند.

افغانستان همواره بر مبارزه مشترک علیه پدیدۀ تروریزم تاکید کرده است و روز گذشته در کنفرانس “پروسه کابل” نیز بر ضرورت اجماع بین المللی بخاطر مبارزه با این پدیده، تاکید نمود.

افغانستان از سالیان طولانی بدینسو در خط مقدم مبارزه با تروریزم قرار داشته، صداقت و شجاعت خویش را در این راستا به نمایش گذاشته است.

در اعلامیه ریاست جمهوری ذکر شده که ما انتظار داریم که همۀ کشورها به خصوص همسایه ها، خطر و تهدید تروریزم را جدی گرفته وعلیه این گروه ها و پناهگاه های آن به صورت جدی  مبارزه نمایند.

ریاست اجرائیه نیز در اعلامیه اش ذکر کرده؛ با اندوه فراوان اطلاع حاصل کرديم که تروریستان جنایت‌ کار بر مجلس ایران و آرامگاه آیت‌الله خمینی رهبر فقید انقلاب جمهوری اسلامی ایران دست به حملات هراس‌افگانه زده‌اند.

ریاست اجرائیه علاوه کرده که به نماینده‌گی از حکومت و مردم افغانستان، این حملات تروریستی و بزدلانه را با شدیدترین کلمات محکوم می‌کنيم و به خانواده‌های قربانیان و به حکومت و ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایيم.

حملاتی از این دست، نشان می‌دهد که هیچ کشوری در جهان از شرِ تروریسم و هراس‌افگنی در امان نیست. تروریستانِ مخالف تمدن و پیشرفت جامعۀ بشری، در تلاش مبدل‌سازی جهان به جهنم هستند.

با این حال، خطر روز افزون تروریسم و دهشت‌افگنی می‌طلبد که جامعۀ جهانی یک‌پارچه در برابر این پدیده بیاستند و جلو ادامۀ جنایت و تبه‌کاری هراس‌افگنان جهانی را بگیرند.

بدون همبستگی و استراتژی واحد جامعۀ بین‌المللی در برابر تروریستان آیندۀ ناگواری در برابر همۀ مردمان جهان قرار دارد.

رهبران حکومت وحدت ملی حملات تروریستی ایران را محکوم کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد