روابط-اسلام-آباد-و-کابل-باید-براساس-احترام-متقابل-باشد

رییس جمهور غنی در دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرده است که روابط دوجانبه میان دوکشور باید براساس احترام متقابل و روابط دولت با دولت استوار باشد.

به گزارش افغان نیوز: فتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای گفته که آقای غنی در راس یک هیات عالی رتبه دولتی صبح امروز پنجشنبه (6 سرطان) به اسلام آباد پایتخت پاکستان رسید و با شاه محمود قریشی وزیر خارجه آن کشور دیدار نمود.

وزیر خارجه پاکستان از سفر آقای غنی به پاکستان اظهار خوشی نمود و این سفر را برای گسترش روابط و همکاری‌ها و همچنان ایجاد فضای اعتماد میان دو کشور، مفید و ارزنده خواند.

آقای غنی با ابراز تشکر از وزیر خارجه پاکستان گفت که براساس اجماع و پیشنهاد نمایندگان لویه جرگی مشورتی صلح به منظور بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان، به این کشور آمده‌ام.

رییس جمهور غنی با تاکید گفت که روابط دوجانبه میان دوکشور باید براساس احترام متقابل و روابط دولت با دولت استوار باشد.

وی تصریح کرد که امید است این سفر به ملت‌های دو کشور نتیجه مثبت به همراه داشته باشد و همچنان نقش فعال پاکستان را در همکاری‌ها و اتصال منطقوی ترغیب نماید.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی شام دیروز به دعوت رسمی جین‌پول کرتن، رییس عمومی نهاد بین‌المللی کران مونتا به سویس رفت.

روابط اسلام آباد و کابل باید براساس احترام متقابل باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد