روابط-افغانستان-و-اندونیزیا-مستحکم-خواهد-ماند

سفیر اندونیزیا در دیدار با محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور بیان کرد که افراطیت و تروریزم خلاف موازین اسلامی است و اندونیزیا با افغاستان در همه موارد همکار خواهد بود.

به گزارش افغان خبر: محمداشرف غنی رئیسجمهور کشور از قبل ظهر امروز با انصاری تاج‌الدین سفیر اندونیزیا مقیم افغانستان دیدار تودیعی نمود.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، رئیسجمهور کشور از همکاری‌های کشور اندونیزیا در بخش‌های مختلف با افغانستان به‌ویژه در زمینۀ ارتقای ظرفیتهای منابع بشری ابراز سپاس نمود و از سفیر اندونیزیا به‌خاطر تلاش‌های وی در راستای تحکیم روابط میان دو کشور تشکری کرد.

رئیسجمهور محمداشرف غنی با اشاره به اینکه افغانستان و اندونیزیا دو کشور دوست، همکار و مسلمان میباشند، گفت که باید در راستای نهادینه‌سازی ارزشهای تمدن اسلامی کارهای بیشتر انجام پذیرد. وی افراطیت را خلاف همه ارزش‌های اسلامی

رئیس‏ جمهور کشور بر توسعه مناسبات بیشتر میان افغانستان و اندونیزیا در همه عرصه‌ها تأکید نمود و به آقای انصاری تاج‌الدین در وظایف آینده اش آرزوی موفقیت‌های مزید کرد.

سفیر اندونیزیا که دوران مأموریت‌اش در افغانستان پایان یافته‌است گفت که به‌منظور بهبود مناسبات بیشتر میان افغانستان و اندونیزیا تلاش‌های فراوان انجام داده‌است و این روابط در آینده همچنان مستحکم باقی خواهد ماند.

روابط افغانستان و اندونیزیا مستحکم خواهد ماند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد