روابط-پارلمان-و-شورای-امنیت-پنهانی-نیست

دفتر شورای امنیت ملی کشور، کمک مالی به برخی اعضای پارلمان را رد کرده و گفته است که هیچ عضو مجلس نمایندگان با این نهاد روابط پنهانی ندارد.

به گزراش افغان نیوز: شورای امنیت ملی امروز شنبه(8، قوس) با نشر اعلامیه و رد شایعات مبنی بر ارتباط پنهانی برخی اعضای پارلمان با این نهاد، گفته است که با کسی روابط پنهانی ندارد.

در اعلامیه آمده: اخیراً در رسانه‌های اجتماعی خبری دست به دست می‌گردد که گویا بعضی از اعضای محترم ولسی جرگه با دفتر شورای امنیت ملی ارتباطات پنهانی دارند و از این آدرس کمک مالی بدست می‌آورند.

شورای امنیت ملی در بخشی از اعلامیه این موضوع را شدیداً رد نموده و افزوده است که این نهاد به عنوان عالی‌ترین ارگان تقنینی به جایگاه و اعضای شورای ملی کاملاً احترام داشته و این چنین خبرها بی‌اساس می‌باشد.

دفتر شورای امنیت ملی کشور نشر چنین خبرها را مربوط حلقات مغرض دانسته و هدف آن را ایجاد تنش و تشنج میان قوای ثلاثه دولت خوانده است.

بر بنیاد اعلامیه، دفتر شورای امنیت ملی در کنار احترام به تمامی اعضای شورای ملی کشور تلاش می‌ورزد تا هماهنگی‌ها میان حکومت و پارلمان افزایش یافته و جهت حل مشکلات در کشور با تمامی اعضای محترم شورای ملی ارتباط کاری داشته باشد و همیشه این ارتباط را حفظ نماید.

روابط پارلمان و شورای امنیت پنهانی نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد