رييس-اجرائیه-کشور-در-مراسم-تکریم-آیت-الله-رفسنجانی-اشتراک-کرد

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در راس یک هیئت بلندرتبه افغانستان در مراسم فاتحه و تکریم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران اشتراک نمود.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با هیئت همراه خویش (محمد سرور دانش معاون ریاست جمهوری، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه، صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور، محمدالله بتاش وزیر ترانسپورت و هوانوردی و نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات در مراسم فاتحه خوانی و تکریم آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی اشتراک کرد.

رئیس اجرائیه به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان مراتب همدردی و غم شریکی خود را به خاطر درگذشت آیت الله رفسنجانی یکی از بینانگذاران انقلاب ایران و از شخصیت های مهم سیاسی آن کشور به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر ایران، دکتور حسن روحانی رئیس جمهور آن کشور و خانواده آقاي رفسنجاني ابراز داشت.

رئیس اجرائیه در صحبت با مقام های عالی رتبه دولت ایران در گذشت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی را یک ضایعه بزرگ برای ملت و دولت ایران دانست و از کارکردهای آقای رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری و پس از آن برای بهبودی روابط نیک و دوستانه با افغانستان ستایش نمود.

این مراسم در حسينیه امام خمینی و دانشگاه آزاد اسلامی از سوی آیت الله سید علی خامنه ای رهبر ایران با اشتراک مقام های عالی رتبه دولت ایران و سایر کشورها برگزار شد.

رييس اجرائیه کشور در مراسم تکریم آیت الله رفسنجانی اشتراک کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد