رییس-اجراییه-خواستار-کمک-های-تخنیکی-بریتانیا-شد

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی خواهان کمک‌های تخنیکی وزارت توسعه بین المللی بریتانیا برای برنامه دهلیز هوایی افغانستان جهت راه یافتن تولیدات کشور به بازارهای جهانی گردید.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت افغانستان با خانم پینی‌لوپ ماری موردانت، وزیر توسعه بین‌المللی بریتانیا ملاقات کرد.

رییس اجراییه از مردم و حکومت بریتانیا به خاطر حمایت دوام‌دار شان از افغانستان قدردانی کرده و خواهان کمک‌های تخنیکی این وزارت برای برنامه دهلیز هوایی افغانستان جهت راه یافتن تولیدات کشور به بازارهای جهانی گردید. وی همچنان خواهان توجه بیشتر این نهاد در زمینه فراهم سازی فرصت‌های مناسب برای تعلیم با کیفیت برای دختران گردید.

آقای عبدالله همچنان خواهان حمایت و حضور فعال بریتانیا در کنفرانس بین‌المللی اقتصادی در باره افغانستان گردید که قرار است در ماه نوامبر سال روان میلادی در ژنیو-سویس دایر گردد.

خانم موردانت در صحبت‌های خود برای رییس اجراییه کشور گفت که این نهاد در افغانستان در عرصه‌های مختلف فعال است و کمک‌های لازم را ارایه کرده و به کمک‌ها و حضور خود در این کشور ادامه می‌دهد.

قابل ذکر است که عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه افغانستان برای بازدید سه روزه از بریتانیا روز چهارشنبه گذشته به لندن رسید.

رییس اجراییه خواستار کمک های تخنیکی بریتانیا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد