رییس-جمهور-غنی-با-کمیسیون-مستقل-انتخابات-قهر-است

حفیظ الله هاشمی در یک گفتگوی خصوصی تصریح کرده است که رییس‌جمهور تنها از نیروهای امنیتی، نامزدان پارلمانی و مردم تشکر کرده و با ما قهر می باشد.

به گزارش افغان نیوز: به تازگی ویدیوی کوتاهی از دو عضو کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان منتشر شده است که در مورد انتخابات پارلمانی این کشور صحبت می کنند که اوایل هفته در این کشور برگزار شد.

این ویدیو در روز ۲۸ میزان و پیش از آغاز یک کنفرانس خبری گرفته شده است. وسیمه بادغیسی و حفیظ الله هاشمی دو عضو کمیسیون انتخابات پشت میکروفون نشسته‌اند و با یکدیگر صحبت می‌کنند اما بی‌خبر از آنکه میکروفون‌شان روشن است و صدای‌شان هم از سوی دوربین خبرنگاران ضبط می شود.

بخشی از گفتگوی این دو عضو کمیسیون راجع به صحبت‌های رییس‌جمهور است که پیش از نشست خبری اعضای کمیسیون صورت گرفته بود.

حفیظ الله هاشمی در این ویدیو می‌گوید که رییس‌جمهور تنها از نیروهای امنیتی، نامزدان و مردم تشکر کرده است. وسیمه بادغیسی می‌پرسد که از کمیسیون تشکر نکرده؟ هاشمی در جواب می گوید: نه. قهر است.

بخش دیگری از صحبت‌های هاشمی واضح نیست اما صدای وسیمه بادغیسی شنیده می‌شود که می‌گوید: “به خطر افتادیم. جمع کردن این کار بسیار مشکل است…. باید همگی با هم متحد و قاطع باشیم اگرنه ما را می‌خورند.”

انتخابات پارلمانی افغانستان در روزهای ۲۸ و۲۹ میزان برگزار شد اما با مشکلات و نارسایی‌های زیادی همراه بود که انتقادهای گسترده مقامات و مردم را در پی‌داشت. کمیسیون رسیدگی به شکایات از وجود “مشکلات جدی” در نحوه برگزاری انتخابات خبر داد و ابراز نگرانی کرد.

رییس جمهور غنی با کمیسیون مستقل انتخابات قهر است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد