رییس-جمهور-غنی-تذکره-الکترونیکی-گرفت

رییس جمهو غنی با اخذ اولین تذکره الکترونیکی گفت که حکومتداری، انکشاف اقتصادی و ارائه خدمات در قرن بیست ویک بدون معلومات امکان پذیر نیست.

به گزارش افغان نیوز: رئیس جمهور غنی امروز پنج شنبه(13، ثور) در مراسم آغاز روند توزیع تذکره الکترونیک گفت که حکومتداری، انکشاف اقتصادی و ارائه خدمات در قرن بیست ویک بدون معلومات امکان پذیر نیست. با دریافت تذکره الکترونیک سهولت ها یی برای ارائه خدمات حقوقی وشهروندی مانند ثبت ازدواج و انجام سایر امور اداری فراهم می شود.

وی افزود، مهم ترین دلیلی که امروز برای آغاز توزیع تذکره الکترونیک انتخاب گردیده، حادثه تروریستی اخیر بود. چون امکان بسیار وجود دارد که حمله کننده گان انتحاری برای رسیدن به اهداف شان ازتذکرهای جعلی استفاده کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: مهم ترین هدف من تامین امنیت شهروندان است. که باید بدانیم چه کسی افغان است.

آقای غنی گفت که از مردم افغانستان  خواهشمندم در انتخابات سهم بگیرند، چون انتخابات اراده ملت است و این یک گام اساسی به سوی نظام سازی می باشد.

در این مراسم آقای عبدالله حضور نداشت اما محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری، عبدالرئوف ابراهیمی، رئیس مجلس نمایندگان و فضل هادی مسلمیار، رئیس مجلس سنا از جمله مقام‌هایی بودند که تذکره الکترونیکی خود را گرفتند.

رییس جمهور غنی تذکره الکترونیکی گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد