رییس-جمهور-منابع-باید-روی-خط-اول-جنگ-متمرکز-شود

رئیس جمهور خطاب به مسئولین امنیتی، گفت که ما تجارب خوبی در زمینۀ جلوگیری از مصارف بیجا داریم و منابع باید روی خط اول جنگ متمرکز شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور که روز گذشته (سه‌شنبه 22 میزان) در کنفرانس اصلاحات و تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی که در ارگ سخنرانی می‌کرد، گفت: در چند ساعتی که به وضعیت هلمند رسیدگی شد، نشان دهندۀ ظرفیت بلند نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان می باشد.

آقای غنی گفت که استعمال موثر قوه بسیار مهم است و بخاطر تعامل با شرایط جدید، نیاز به دیدگاه جدید می باشد. وی افزود که افغان ها برای حفاظت از استقلال، به یک نظام قانونمند نیاز دارند و این نظام با استعمال مشروع قوه، حراست می گردد.

رئیس جمهور خطاب به مسئولین امنیتی، گفت که ما تجارب خوبی در زمینۀ جلوگیری از مصارف بیجا داریم و اصلاحات در تشکیلات یک ضرورت جدی است. منابع باید روی خط اول جنگ متمرکز شود و جلوگیری از مصارف بیجا ممکن می باشد.

وی در اخیر سخنانش گفت که افزایش هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی منجر به انسجام بهتر شده است، اما توجه بیشتر باید در این خصوص صورت گیرد و اصلاحات، تسهیلات بیشتر را در تصمیم گیری به میان می آورد.

در همین حال، حمدالله محب مشاور امنیت ملی با اشاره به افزایش هماهنگی میان مردم و نیروهای امنیتی و دفاعی، گفت: ما مشکلات را ارزیابی کرده ایم و روی این کار می کنیم که بخاطر حفاظت مردم، گام های مفید را برداریم.

این درحالی است که نیروهای امریکایی در افغانستان اعلام کردند که مواضع طالبان در هلمند را در حمایت از نیروهای امنیتی افغان بمباران کرده‌اند.

رییس جمهور: منابع باید روی خط اول جنگ متمرکز شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد