رییس-جمهوری-غنی-در-صحت-کامل-به-سر-می‌برد

سخنگویان حکومت وحدت ملی به شایعات "ناپدید شدن رییس جمهور غنی" واکنش نشان داده و با نشر تصویری از وی تاکید کرده‌اند که اشرف غنی در صحت کامل به سر می‌برد.

به گزارش افغان نیوز: شایعاتی در صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود که گویا آقای غنی از چند روز بدین سو در جلسات رسمی حکومتی حضور نداشته و رییس اجرایی این جلسات را رهبری می‌کند.

این کاربران که به نقل از یک منبع در ریاست جمهوری مدعی شده‌اند که طی دو روز گذشته، نشست‌های حکومتی در ارگ به ریاست داکتر عبدالله رییس اجرایی برگزار شده است.

شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ارگ ریاست جمهوری گرچه مستقیم به این شایعات اشاره نکرده اما در صفحه فیسبوکش نوشته است:" ده ملييون كاربر فضای مجازی كه تقريبا یک سوم جمعيت كشور را تشكيل می‌دهد مثل ذره‌بين رفتار و اعمال حكومت را نظارت، نقد و تعقيب می‌كنند. همچنان هرشهروند در نقش یک خبرنگار از گوشه و كنار كشور از رويداد‌های مختلف اطلاع رسانی می‌كنند.

وی نوشته است : خوشحاليم كه كاربران فضای مجازی همه روزه فعاليت‌های رياست جمهوری را تعقيب می‌كنند، به گونه‌‌ای كه اگر حتی یک روز خبر و تصويری از رييس جمهور به نشر نرسد مايه دلتنگی و پرسش قرار می‌گيرد.

در همین حال، درانی وزیری، معاون سخنگوی رییس جمهور نیز در فیسبوک خود نوشته است" رئیس جمهور دارای صحت کامل است و شایعات را باور نکنید".

درهمین حال مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی حکومت نیز خطاب به کاربران فضای مجازی در فیسبوک خود نوشته است؛ گه‌گاهی طبق نیاز و ضرورت رییس اجرایی برخی از جلسات رسمی را در ارگ و دیگر اماکن رسمی ریاست می‌کند، این بار نیز طبق لزوم دید رهبری حکومت وحدت ملی، ایشان جلسه تدارکات ملی و مذاکرات بازنگری کمک‌های ملکی ایالات متحده را در ارگ ریاست جمهوری ریاست کرد.

رییس جمهوری غنی در صحت کامل به سر می‌برد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد