زخمی-شدن-حکمتیار-شایعه-است

دفتر حزب اسلامی افغانستان زخمی شدن گلبدین حکمتیار رهبر این حزب را شایعه خوانده گفته است؛ آقای حکمتیار هم اکنون درحال دیدار با متحدین این حزب که از اروپا آمده اند، میباشد.

به گزارش افغان نیوز: دفترحزب اسلامی افغانستان زخمی شدن گلبدین حکمتیار رهبر این حزب را تکذیب کرده، بیان داشته است که قومندان قلم و برادر زرداد فریادی از فرماندهان مشهور حزب اسلامی کشته شده اند.

حمید عزیزی سخنگوی حزب اسلامی افغانستان میگوید:  قوماندان قلم و برادر زرداد فریادی به‌خاطر اختلاف بر سر یک قطعه زمین با فرد دیگری درگیر شدند که در نتیجه‌ هردو فرمانده حزب اسلامی از سوی افراد طرف به‌قتل رسیدند.او تاکید کرد که قتل فرماندهان حزب اسلامی کاملاً شخصی بوده و در آن قضیه حزبی و سیاسی دخیل نمی‌باشد.

اما با این حال مقام ها درحزب اسلامی زخمی شدن گلبدین حکمتیار رهبر این حزب را شایعه خوانده و گفته اند که برخی ها از روی بی مضمونی به نشر چنین شایعات می پردازند.

قابل ذکر است که برخی‌ رسانه‌ها و افراد در شبکه‌های اجتماعی از زخمی شدن گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی توسط محافظش خبر داده و گفته‌بودند که آقای حکمتیار برای درمان به‌آلمان فرستاده شده‌است.

سخنگوی حزب اسلامی در حالی زخمی شدن رهبر این حزب را تکذیب می‌کند که قبل از این نیز برخی‌ها از فوت گلبدین حکمتیار در یکی از بیمارستان‌های کشور ترکیه خبر داده بودند.

 

زخمی شدن حکمتیار شایعه است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد