زمین‌های-غصب‌شده-در-مدت-دو-هفته-باید-مسترد-شوند

رییس جمهور غنی به غاصبان زمین هشدار داد که پس از اعلان لیست، در مدت دو هفته اگر ساحۀ غصب شده را تخلیه نکنند، به صورت علنی محکمه خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز:  محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور ناوقت روز گذشته، مشکلات و خواست باشندگان حوزه های چهارم، دهم، یازدهم، پانزدهم و هفدهم شهر کابل را استماع کرد و گفت که مردم کابل از امنیت راضی نیستند و پولیس اعتماد خویش را نزد مردم از دست داده است، در این زمینه به اصلاحات و اقدامات اساسی نیاز است و همچنان پلان واضح امنیتی شهرکابل باید با مردم شریک ساخته شود.

آقای غنی با اشاره به اعلان لیست غاصبان از سوی والی کابل، گفت که در مقابل غصب و غاصبین اقدامات جدی صورت گیرد. پس از اعلان لیست غاصبین، در مدت دو هفته باید غاصبین ساحۀ غصب شده را تخلیه کنند، در غیر آن به صورت علنی محکمه خواهند شد.

محمد اشرف غنی خطاب به مسئولین نهادهای مختلف، گفت که از شما برنامۀ واضح به منظور محو فساد در ادارات مربوطۀ تان می خواهم و در جلسۀ بزرگ شهریان کابل که قرار است برگزار گردد، شما باید معلومات مفصل در رابطه به خدمات تان ارائه کنید.

رئیس جمهور از اشتراک کنندگان نشست خواست که مشکلات شان را با جرئت و وضاحت شریک سازند و گفت که شهروندان کابل منسجم شوند و شیوۀ واضح مدیریت شهر را به میان آورند.

وی افزود که اگر خدمات می خواهید، باید عایدات کابل به گونۀ مشروع افزایش یابد و این کلید به دست شماست؛ زیرا کابل باید به شهر مصئون و افتخارآفرین مبدل گردد.

این درحالی است که براساس معلومات وزارت شهرسازی و اراضی ۱.۶ میلیون جریب زمین دولتی در سراسر کشور غصب شده است. بیش‌ترین زمین‌های غصب‌شده دولتی در ولایات کابل، هرات و قندهار موقعیت دارد.

زمین‌های غصب‌شده در مدت دو هفته باید مسترد شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد