سرپرست-جدید-امنیت-ملی-برنامه-و-استراتیژی-پنج-ساله-داریم

احمدضیا سراج، سرپرست جدید ریاست عمومی امنیت ملی در مراسم معرفی اش گفت که برنامه و استراتیژی روشن برای پنج سال داریم و تغییر و تبدیلی مانع تطبیق این استراتیژی نمی شود.

به گزارش افغان نیوز: سرپرست جدید ریاست عمومی امنیت ملی ضمن تشکری از اعتماد رئیس جمهور و رهبری حکومت گفت که به نمایندگی از نیروهای امنیتی تعهد می سپارم تا بخاطر برآورده ساختن توقعات مردم کشور و رهبری حکومت از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزم.

وی راهی را که دشمن انتخاب کرده است، نادرست خوانده گفت که این راه جز قتل و زمینۀ سازی برای فعالیت های تروریستی و تخریبی چیز دیگری نیست.

سرپرست جدید امنیت ملی گفت: پیام من به نمایندگی از نیروهای امنیتی این است که تا یک تن از این نیروها زنده باشد ما حاضر نیستیم که دشمن به نیات شوم خود برسد و آزادی های مردم را سلب نمایند.

آقای سراج افزود که ما روزهای تاریخی را در پیشرو داریم و تعهد می سپارم که ماموریت خود را تحت قیادت رهبری مدبرانه رئیس جمهور به دقت انجام می دهیم.

وی در اخیر سخنانش گفت که ظرفیت های بشری و تخنیکی ریاست عمومی امنیت ملی در حال رشد است و روز به روز ساحه فعالیت افراد مخرب و تروریستان را تنگ تر می سازد.

احمد ضیا سراج در اخیر سخنانش نقش و همکاری مردم را در تامین امنیت مهم خوانده گفت که ما روابط خویش را با مردم و نهادهای امنیتی بیشتر تقویت می بخشیم. وی افزود که برنامه و استراتیژی روشن برای پنج سال داریم و تغییر و تبدیلی مانع تطبیق این استراتیژی نمی شود.

در این مراسم، محمد معصوم ستانکزی سرپرست پیشین ریاست عمومی امنیت ملی نیز صحبت کرد و ضمن تاکید بر اینکه نباید مجاهدینی را که در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی در سراسر کشور از وجب وجب این خاک دفاع کرده اند، فراموش کرد، گفت که امروز نیروهای امنیتی و دفاعی کشور حمایت سراسری مردم کشور را با خود دارند.

ستانکزی گفت که نهاد امنیت ملی یک نهاد با اعتبار نه تنها در کشور بلکه به سطح منطقه می باشد و این نهادی نیست که در یک روز ایجاد شده باشد، بلکه ستون های آن گام به گام گذاشته شده است.

وی افزود که شماری فکر می کنند که سازمان استخباراتی افغانستان سیاسی عمل می کند، اما هر تصمیمی که در اینجا گرفته شده بر اساس قضاوت های مسلکی بوده است.

سرپرست پیشین ریاست عمومی امنیت ملی با اشاره به سنت نامناسب فاش نمودن اسرار اداره گفت که مامورین یک سازمان باید راز سازمان را در سینه حفظ کند. زیرا اصول و ضوابط باید جای احساسات را بگیرد.

سرپرست جدید امنیت ملی: برنامه و استراتیژی پنج ساله داریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد