سه-نامزد-ریاست-دارالانشای-کمیسیون-انتخابات-به-ریاست-جمهوری-معرفی-شدند

کمیسیون مستقل انتخابات سه تن را برای کسب سمت ریاست دارالانشای این کمیسیون به ریاست جمهوری معرفی کرد تا در از این میان رئیس دارالانشا انتخاب شود.

به گزارش افغان خبر:  کمیسیون مستقل انتخابات با نشر اعلامیه‌یی گفته که به منظور تأمین شفافیت و رعایت اصل شایسته سالاری و استقلالیت در امور کاری، این کمیسیون پست ریاست داراالنشای خویش را از طریق پروسۀ رقابت آزاد به اعلان گذاشته بود.

این سمت بر اساس حکم فقرۀ (۳ )ماده بیست و دوم قانون انتخابات سه تن را به ریاست جمهوری معرفی و پیشنهاد می نماید تا مقام ریاست جمهوری از میان آنها یکتن را به حیث رئیس داراالنشاء معرفی نماید.

بر اساس اعلامیه این کمیسیون در سمت فوق 76 تن کاندیدا شده بودند که از میان آنها 25 تن واجد شرایط قرار گرفته و مصاحبه حضوری (Interview )تحت نظارت ادارات ناظر انتخاباتی ملی و بین المللی، اعضای کمیسیون مستقل انتخابات(9) تن آنها را که بلندترین نمرات را اخذ نموده بودند، شامل لیست کوچک نمودند.

از این 9 تن طرح مشخص در رابطه به پست ریاست دار الانشا تقاضا شده که از جمله (۸)تن آنها قادر به ارایه طرح در زمان معین شدند.

در حال حاضر کمیسیون مستقل انتخابات سه تن آنها که بلندترین نمرات را بعد از بررسی طرح های شان اخذ نموده اند به م ریاست جمهوری به اکثریت آرای اعضای کمیسیون مستقل انتخابات معرفی گردیدند.

سه نامزد ریاست دارالانشای کمیسیون انتخابات به ریاست جمهوری معرفی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد