سیاسیون-افغان-در-نشست-مسکو-رسوا-می‌شوند

امرالله صالح، سرپرست پیشین وزارت امور داخله در واکنش به شرکت شماری از سیاسیون کشور در نشست مسکو گفت که هرقدر این‌ها حرف بزنند به همان اندازه رسوا می‌شوند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون نخست اشرف‌غنی در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری در صفحۀ فیسبوکش نوشته است؛ قوای مسلح افغانستان مدافع عزت، ارزش‌های معنوی و مادی کشور ماست. این‌که طالب خواستار انحلال قوای مسلح دولت افغانستان است، جای تعجب ندارد؛ زیرا همه می‌دانند که جسم و فکر طالب وسیله‌یی است در اختیار دشمن دیرینۀ خارجی افغانستان.

آقای صالح با ادبیات تند مذاکره روی انحلال قوای مسلح افغان را «خواست شیطانی» دانسته که کمتر از ارتداد و کفرگویی نیست.

وی با اشاره به شرکت شماری از سیاسیون در نشست مسکو گفته است که یقین دارم کسانی‌که حاضر می‌شوند در این نوع جلسات آبروریز اشتراک نمایند، سیاه روی خواهند شد.

او گفته است؛ خواست خداست که هر روز صف عزت را بزرگتر و صف ذلت را روی سیاه تر می‌سازد. هرقدر این‌ها حرف بزنند به همان اندازه رسوا می‌شوند.

این اظهارات درحالی صورت می‌گیرد که گفته می شود که محمدمحقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان، عطامحمد نور و محمداسماعیل خان اعضای رهبری جمعیت اسلامی و حامدکرزی، رییس جمهور پیشین کشور از جمله کسانی اند که در این نشست اشتراک خواهند کرد.

سیاسیون افغان در نشست مسکو رسوا می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد