شبکه-حقانی-جز-لاینفک-طالبان-است

معاون اول ریاست جمهوری شبکه حقانی را جز لاینفک طالبان خوانده و افزوده است که تروریستان دخیل در طراحی حمله بر دانشگاه کابل از شبکه حقانی از شاخه تاج میر جواد اند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز چهار شنبه(14، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که حمله ای طالبان بر پوهنتون کابل بازهم موشگافانه مورد بحث و بررسی های ابتدایی قرار گرفت.

وی باز هم تاکید داشته که این حمله وحشیانه و ضد بشریت شباهت بدون چون و چرا به حمله بالای پوهنتون امریکایی ها دارد که کار طالبان بود – شباهت بی هیچ تفاوت با حمله بالای کانتیننتال دارد که کار طالبان بود. شباهت بی چون وچرا به حمله بالای چهارصدبستر دارد که کار طالبان بود و تروریستان دخیل در طراحی آن حملات همه در پنجه قانون قراردارند که از شبکه حقانی از شاخه تاج میر جواد اند.

صالح تصریح نموده که شبکه حقانی جز لاینفک طالبان است و تاج میر جواد از سال ۲۰۰۲ بدین‌طرف در پاکستان به سر می‌برد.  قضاوت بر اینکه جنایت علیه محصلان را طالب انجام داده اند تراوش از ذهن سیاسی ما نه بلکه استوار بر مدارک استخباراتی است.

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که عکس های تاج میر خونخوار به اساس تصمیم جلسه ۰۶۳۰ در شهر نصب می‌گردد. عکس تروریستان فراری دیروز نصب گردید و عکس تروریستانی که حملات قبلی را انجام داده و در بند قرار دارند نیز نصب می‌گردد تا مردم برای دادخواهی از خون عزیزان شان دعوای حق العبد نمایند. 

صالح همچنان اظهار امیدواری نمود که با بهره گیری از ثبوت بجا مانده در ساحه جرم، دست‌آورد های خوب در شناسایی و دستگیری همکاران تروریستان صورت گرفته است. در جریان جزییات در موقع مناسب قرار خواهید گرفت. حمله بالای بخش حقوق تصادفی نبوده است. شواهد نشان میدهد که برنامه ریزی از قبل و مشخصا برای زدن همین بخش صورت گرفته بوده است.

گروه طالبان با نشر اعلامیه نقش شان را در حمله بر دانشگاه کابل رد کرده؛ اما روی دیوار صنف‌های که در آن حمله صورت گرفته شعار زنده باد امارت نوشته شده است.

این درحالی است که در نتیجه حمله مهاجمان مسلح روز دوشنبه 2 نوامبر بالای دانشگاه کابل بیش از 20 نفر کشته شدند و 40 تن دیگر زخم برداشتند.

شبکه حقانی جز لاینفک طالبان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد