صالح-اشرف-غنی-منزوی-نشده-است

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که برای نشر یک مقاله در روزنامه هشت صبح به منظور منزوی جلوه دادن رییس جمهور غنی بسیار لابی صورت گرفته است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری اسلامی، امروز پنج‌شنبه(۱۶، دلو) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" نوشته است؛ نشر یک مقاله در روزنامه هشت صبح که گویا رئیس‌جمهور منزوی‌شده، بسیار جالب است؛ شما شک نکنید که برای نشر آن مقاله بسیار لابی صورت گرفته است. 

وی‌ می‌گوید که ما در ماه‌های اخیر چندین سفر به ولایات مختلف، مثل لوگر، سمنگان، ننگرهار، قندهار و هرات داشتیم و مردم ولایات بدون سانسور حرف خود را زدند؛ حتی رئیس‌جمهور سخنرانی هم نکرد و مردم را گفت هر سؤال که دارید بپرسید.

صالح می‌افزاید که تنها در ولایت ننگرهار یکی از اشتراک کنندگان حدود ۵۵ دقیقه گپ زد؛ کجایش سانسور شد؟ پس نشر این مقاله بدون تحقیق و ریسرچ بوده است.

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که "نویسنده همین مقاله با وصف اینکه نمره تلفون، آدرس ایمیل و تماس معاونیت اول را دارد و در سال‌های گذشته همیشه برای نوشتن مقالات خود تماس می‌گرفت؛ اما این بار هیچ‌گونه تماسی نگرفته است."

آقای صالح تصریح نمود که اگر رئیس‌جمهور غنی منزوی می‌بود، این شواهد و دلایل چی را به اثبات می‌رساند.

این درحالی است که طالبان برای نخستین بار از مسکو بحث کنار رفتن غنی از قدرت و ایجاد یک حکومتی که بتواند پروسه‌ صلح را تسهیل کند و به سوی نظام مشارکتی آینده برود، مطرح کردند. 

صالح: اشرف غنی منزوی نشده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد