صالح-سلیقوی-عمل-نمودن-جز-برنامه-های-ماست

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که برای تطبیق میثاق امنیتی کابل، اولویت بندی را انجام داده ایم اما در تطبیق آن بنابر ملاحظات مدیریتی و حجم منابع، سلیقوی عمل نمودن جز برنامه های ماست.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه(11، قوس) به سلسه نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که این تیم برای تطبیق میثاق امنیتی کابل دقیقا سلیقوی عمل می‌کند و این حرف بسیار دقیق است.

وی افزوده است که ما به اساس سلیقه قانون و نیازمندی های یک شهر منظم سیلقوی عمل می کنم.؛ زیرا هرکس مجرم نیست و هرمحل ناپاک نیست. پس سلیقوی عمل نمودن جز برنامه های ماست.

صالح گفت که در قسمت تعیین اولویت ها نیز سلیقوی هستیم. اولویت بندی را انجام داده ایم اما در تطبیق آن بنابر ملاحظات مدیریتی و حجم منابع که در اختیار داریم سلیقوی عمل می‌نماییم.

معاون نخست کشور می‌گوید که از گمرک میدان هوایی کابل و بلند منزل های بی فلتر شکایت شده است و در این موارد رسیده گی عاجل خواهد شد. همچنان پرسیده اید که آیا طبق وعده مسوولین رده اول اداره محیط زیست را مجازات خواهیم کرد؟ بلی. قرار است در روز های آینده گزارش شان را بشنویم وبخوانیم؛ اگر مطابق به هدایات قبلی عمل نشده بود وعده ما عملی خواهد شد. 

همچنان صالح در پاسخ به پرسش شهروندان که چرا جنراتور های انفرادی و دکان به دکان هنوز حل نشده است؟ گفت: متاسفانه در بعضی موارد همان گفته قدیمی است که مردم "سوته مسلمان" اند؛ اما به این موضوع نیز رسیده گی خواهیم کرد.

معاون اول در بخش دیگری گفته است که مذاکرات ما با دوکانداران حریص لیسه مریم نتیجه نداد. چون حرف به درازا کشید و آنها نرمش ما را ضعف تلقی کردند. دیشب از قوت استفاده صورت گرفت  و ساحه پاک کاری گردید.

وی هشدار داد که اگر قرار باشد صد بار دیگر ساحه را اشغال نمایند، صد بار دیگر ساحه آزاد خواهد شد و مصرف آزاد سازی ساحه توسط خود دکانداران پرداخته خواهد شد. هرچند حجم تجارت در منطقه لیسه مریم بسیار بلند است؛ اما بهانه تنگ دستی و فقر معنایش این نیست که پیاده رو و سرک عام توسط دکانداران غصب و به کرایه داده شود.

صالح می‌‌گوید که مسله تردد ولگرد ها و مردم آزار ها در کوچه های کارته نو بسیار جدی بود. اکنون وضعیت تا حدودی تغییر کرده اما به آن درجه که ما میخواهیم نرسیده است. بنابراین، به شکایت مردم شریف کارته نو بیشتر رسیده گی خواهد شد.

صالح: سلیقوی عمل نمودن جز برنامه های ماست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد