صالح-فریب-نخورید،-جایی-سقوط-نکرده-است

معاون اول ریاست جمهوری در واکنش به گزارش‌های مبنی بر پیشرفت طالبان در برخی ولایات، می‌گوید که فریب تبلیغات را نخورید، جایی سقوط نکرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز دوشنبه(۲۴، جوزا) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است: در بسا مناطقی که اسمش را سقوط گذاشته اند، طالبان با ایجاد خط باریک پیشروی کرده اند، اما عقبه‌ای شان عمق و پهنا ندارد.  

به گفته وی؛ آنهایی که جنگ با طالبان را بلد اند، می‌دانند که این خط باریک به گورستان دسته جمعی این گروه وحشت و جهل تبدیل خواهد گردید. 

صالح می‌افزاید که در روش و رفتار  طالبان با مردم  هیچ نوع تغییر نیامده بلکه جاهل‌تر و وحشی تر شده اند. 

معاون اول ریاست جمهوری خطاب به مردم نوشته است که فریب تبلیغات را نخورید؛ ایستاده‌گی در برابر طالب دفاع از ارزش‌ها و کرامت انسانی است. به باور او؛ طالب هیچ پیامی به انسان این کشور غیر از درخواست اطاعت و تمکین به زنده گی برده گونه ندارد.

این درحالی است که کمیسیون مستقل حقوق بشر، می‌گوید که در حال حاضر، شماری از ولسوالی‌ها در محاصره‌ی اقتصادی جنگ‌جویان طالب قرار دارند.

در همین حال، روز گذشته، محمد اشرف غنی، رییس جمهور به مسئولان امنیتی هدایت داد که با هماهنگی و پلان منظم، تهدیدات و تحرکات دشمن را در سرتاسر کشور دفع کنند.

صالح: فریب نخورید، جایی سقوط نکرده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد