صالح-منسووبین-فراری-و-بزدل-را-دستگیر-کردیم

معاون اول ریاست جمهوری از بازداشت منسووبین امنیتی خبر می‌دهد که پس از تسلیم شدن به طالبان، قصد فرار به پاکستان را داشتند.

به گزارش افغان نیوز؛ امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز پنج‌شنبه(۲۴، سرطان) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است: یک تعداد از منسوبینی که تن به ذلت داده و به طالب تسلیم شده بودند و با خط‌های راهداری امضا شده توسط تروریستان می‌خواستند به پاکستان فرار کنند، دستگیر شدند. 

آقای صالح می‌گوید که حساب گم نمی‌شود، جزییات در روز های بعد با ملت شریک می‌شود.

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، روز دوشنبه هفته جاری نیز گفته بود که تمام اقوام، ولایات و اکثر نیرو های سیاسی (به جز از مستمری گیران پاکستان) طرفدار کامیابی و سرفرازی اردوی ملی کشور اند. 

وی در مورد سقوط ولسوالی‌ها گفته بود که تحقیقات مشخص در مورد اینکه کدام نقطه به کدام دلیل دست به دست شده است، زیر کار است. 

به گفته وی: با نظم و دسپلین که در قوای مسلح افغانستان وجود دارد، بزدل ها و فراری ها نمی‌توانند سوانح خود را جعل کنند. 

معاون اول در همان روز هشدار داد که کار منظم روی تثبیت بیشتر و جمع آوری اطلاعات قابل اقدام در مورد نفوذی ها، منافقین داخل صف و موریانه صفت‌های زیر بیرق ادامه دارد.

این درحالی است که کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی می‌گوید که طالبان با تخریب ۲۶۰ ساختمان اداری در ۱۱۶ ولسوالی کشور به ارزش ۵۰۰ میلیون دالر خسارت وارد کرده‌اند.

صالح: منسووبین فراری و بزدل را دستگیر کردیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد