صلح-و-انتخابات؛-محور-گفتگوی-کرزی-و-غنی

رییس جمهور غنی و حامد کرزی در رابطه به مسایل ملی کشور از جمله پروسۀ انتخابات، پروسۀ صلح و امنیت بحث های همه جانبه نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر دیروز با حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین کشور دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ ریاست جمهوری انجام شد، هردوجانب در رابطه به مسایل ملی کشور از جمله پروسۀ انتخابات، پروسۀ صلح و امنیت بحث های همه جانبه نمودند.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رئیس ‌جمهوری اسلامی افغانستان عصر دیروز با داکتر زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ خاص وزارت خارجه ایالات متحده امریکا در خصوص صلح افغانستان، دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، تحولات اخیر و اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در خصوص افغانستان، مورد بحث همه جانبه قرار گرفت و لازم دیده شد، تا داکتر زلمی خلیل‌زاد برای مدتی در کابل بماند.

از سوی هم، این دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا در دیدار روز دوشنبه اش با عمران خان صدراعظم پاکستان گفته بود: اگر من میخواستم جنگ افغانستان را ببرم، میتوانستم این کشور را ظرف ده روز از کره زمین محو کنم.

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در واکنش به سخنان دونالد ترامپ گفته است که مردم افغانستان از معاملات نهانی ایالات متحده با پاکستان از زمان زیادی بدینسو و بخصوص پس از شروع پروسه صلح نگرانی داشتند.

صلح و انتخابات؛ محور گفتگوی کرزی و غنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد