طالبان-بادغیسی‌ها-را-به-سبک-چنگیز-شکنجه-می‌کنند

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که طالبان با تقلید از چنگیز و لشکریان مغول، این‌بار مردم ولسوالی جوند ولایت بادغیس را به جرم انتقال نان شکنجه می‌کنند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز دوشنبه(۹، حمل) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که طالبان در ولسوالی جوند ولایت بادغیس را در محاصره غذایی قرار داده‌اند و مدتی است که آدم ها را به جرم انتقال نان شکنجه می‌کنند و حتا می‌کشند. 

صالح وعده سپرده که ما این محاصره را خواهیم شکست. طالب که شعار کذابانه اش دین  و شریعت است، این‌بار  تقلید از چنگیز و لشکریان مغول کرده است. 

وی می‌گوید: من موضوع را با عبدالنصیر عثمانی نماینده مردم جوند در ولسی جرگه به تفصیل بحث کردم و تلاش برای رسانیدن نان و آذوقه  به مردم جوند آغاز یافته است. 

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: شماری ساده اندیشانه فکر می‌کنند، طالبان امروزی  آنهایی که در دوره حاکمیت خود مزرعه ها را به آتش می‌کشیدند، نیستند و تغییر کرده اند؛ اما طالب نه تنها تغییر نکرده بلکه وحشی تر و جاهل تر  و عقده‌مند تر شده است.  

آقای صالح گفت: محاصره غذایی ولسوالی جوند ولایت بادغیس لکه ننگین و شرم آور دیگری را در کارنامه طالب درج می‌کند. چه این گروه صلح کند یا نه نکند، این لکه‌ها از جبین ناپاک شان دور نخواهند شد.

این درحالی است که بیشترین تحرکات طالبان در سال گذشته در ولسوالی قادس بادغیس رخ داد.

طالبان بادغیسی‌ها را به سبک چنگیز شکنجه می‌کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد