طالبان-جهاد-علیه-اشغالگران-امریکایی-را-رهبری-می-کنیم

گروه طالبان به مناسب صدمین سالروز استقلال افغانستان اعلام نموده که مردم مجاهد به فتوای علمای کرام در ظرف هشتاد سال، سه بار اشغالگران بریتانیایی را به شکست مواجه کردند. اکنون جهاد علیه اشغالگران امریکایی را امارت اسلامی رهبری می کند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه گروه طالبان که امروز دو شنبه(28، اسد) منتشر شده، آمده است که صد سال پیش از امروز(28، اسد، 1298 ه ش) مردم مجاهد افغانستان استقلال کشور را از استعمار انگلیس پس گرفتند. بنابراین از برکت کارنامه های جهادی و کسب استقلال یک قرن پیش نیاکان ما است که ملت ما به ارزشهای دینی و افغانی متعهد مانده اند. در حالیکه بسیاری از جامعه های استعمار زده از ارزشهای خود بیگانه شده اند.

اعلامیه افزوده است که امارت اسلامی نیز به سنگرهای جهاد علیه امریکایی ها و ائتلافیان اشغالگر را در قرن بیست و یک میلادی داغ نگه داشته است و قیام سرتاسری ملی را رهبری می کند. بنابراین به اشغالگران کنونی می گوییم که شما تقریبا دو دهه زور خود را آزمودید، حربه های گونان را بکار بردید، ویرانی خانه ها، مراکز اجتماعی و پرکردن زندان های گوانتانامو، بگرام و دیگر زندان های علنی و مخفی از افغان، نه تنها قیام جهادی را خاموش نتوانستید، بلکه روز بروز ساحه حاکمیت شما تنگ تر می گردد و در شهرهای بزرگ به عقب دیوار های کانکریتی پناه می برید. بنابراین بهتر است افغانستان را ترک و از تاریخ گورستان امپراطوری ها عبرت بگیرید.

گروه طالبان در این اعلامیه تصریح نموده است که خوشبختانه، جهاد جاری افغانها به سرکردگی امارت اسلامی در برابر اشغالگران کنونی، پس از هجده سال به مرحله ای رسیده است که اشغالگران به خاطر خروج نیروهای باقی مانده شان آمادگی می گیرند.

در اعلامیه امده است که امارت اسلامی فرارسیدن صدمین سالروز استقلال کشور را تبریک و تهنیت می گوید و افتخار دارد که جهاد و مبارزه علیه استعمار امریکایی را رهبری می کند. بنابراین آن روز نزدیک است که اشغالگران کنونی نیز مانند بریتانیایی ها و شوروی ها کاملا از کشور عزیز ما افغانستان بیرون شوند.

این درحالی است که سخنگوی گروه طالبان روز گذشته نیز به خبرنگار افغان نیوز گفته بود که افغانستان در حال حاضر استقلال و آزادی ندارد، زیرا تحت اشغال کشور های خارجی قرار دارد، بنابراین دولت کابل حق تبریک گفتن چنین روزی را ندارد.

طالبان: جهاد علیه اشغالگران امریکایی را رهبری می کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد