طالبان-در-تمام-ولایات-دفتر-مالیاتی-دارند

گروه طالبان بصورت علنی طی یک مکتوب از دکانداران شهر غزنی خواست که به قریه منگول حاضر شده و مالیات را به آدرس مشخص آنها(امارت اسلامی افغانستان) که در تمام ولایات نمایندگی دارد، بپردازند.

به گزارش افغان نیوز: مولوی محمد جاهد، مسوول کمیسیون اقتصادی طالبان در مرکز ولایت غزنی در گفتگوی تلفونی به خبرنگار آژانس خبری افغان نیوز گفت که ما برای جمع آوری مالیات در سراسر ولایات افغانستان آدرس مشخص، تحت نام (امارت اسلامی افغانستان) ایجاد کرده ایم تا مالیات جمع آوری شده به یک این آدرس ارسال گردیده و زمینه ی سو استفاده ها از آدرس طالبان از بین برود.

آقای جاهد افزود که برای جمع آوری مالیات و اطلاع مردم از این آدرس، به تازگی مکتوبی را برای دکان داران شهر غزنی به نشر رسانیده ایم که سر از فردا ساعت 9 بجه قبل از ظهر مالیات شان را به قریه منگول بپردازند.

در این مکتوب آمده است: محترمین کمپیوتر فروشان، ترمیم کاران و سبزی فروشان شهری غزنی اسلام علیکم و رحمته الله

بعدأ به اطلاع شما محترمین رسانیده می شود که جهت پرداخت مالیات دکان های تان فردا جمعه ساعت 9 بجه در قریه منگوری حاضر شوید. از طرف مسوول کمیسیون اقتصادی مرکز ولایت غزنی. مولوی محمد جاهد.

بر اساس گزارش ها، شهروندان غزنی از 8 ماه به این سو در نا امنی به سر می برند. چند روز قبل نیز 5 نفر افراد ملکی و نظامی از سوی گروه طالبان تیر باران شدند. در خبر ها آمده است که چندی قبل سه طالب که از سوی نیرو های امنیتی دستگیر شده بودند از سوی والی این ولایت آزاد شدند.

طالبان در تمام ولایات دفتر مالیاتی دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد