عبداالله-حمله‌های-تروریستی-بی‌پاسخ-نمی‌ماند

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در واکنش به حملۀ تروریستی کابل گفت که جنایت کاران هراس‌افگن مطمین باشند که این حمله‌های شان بی‌پاسخ نمی‌ماند و بهای سنگینی را خواهند پرداخت.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه کشور آمده است که تروریستان بد سرشت و دشمنان انسانیت بار دیگر با حمله بر غیرنظامیان بر وزارت فواید عامه و اداره شهدا و معلولان، دست به جنایت بشری زدند. در این حملۀ تروریستی شمار از شهروندان بیگناه مان جان باختند و تعدادی هم زخمی شدند که اکثر قربانیان غیر نظامیان هستند.

دشمنان مردم افغانستان و حامیان خارجی شان باید بدانند که حکومت و شهروندان کشور ارادۀ محکم برای مقابله با آنان دارند و این حملات بزدلانه و جنایت‌کارانه نمی‌تواند ما و کشور ما را از روند تحول و پیشرفت بازدارد. جنایت کاران هراس‌افگن مطمین باشند که این حمله‌های تروریستی بی‌پاسخ نمی‌ماند و بهای سنگینی را خواهند پرداخت.

افغانستان در وضعیت به سر می‌برد که تلاش‌های صلح برای ختم جنگ در دستور کار حکومت و همکاران منطقه‌ای و جهانی ما قرار دارد. مردم کشور نیز به این ندای صلح‌جویانه با خرسندی پاسخ مثبت داده‌اند. دشمنان مزدور و خود فروخته که هیچ مرز و محدودۀ برای اعمال جنایت‌کارانۀ شان نمی‌شناسند، با این حمله نشان داده‌اند که هیچ اعتنای به خواست مردم افغانستان ندارند و دست آلوده به خون شان را از جنایت کوتاه نمی‌کنند.

این درحالی است که که در حمله تروریستی دیروز بر دو ساختمان دولتی شهر کابل، ۴۳ تن کشته و ۲۵ تن دیگر زخمی شدند.

عبداالله: حمله‌های تروریستی بی‌پاسخ نمی‌ماند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد