گروه‌های-مزدور-در-پی-بی‌ثباتی-سیاسی-اند

معاون دوم ریاست جمهوری در واکنش به حملۀ تروریستی روز دوشنبه در کابل گفت: مردم افغانستان هرگز اجازه نخواهند داد که گروه‌های مزدور و مزدبگیر بیگانه، نظام سیاسی و زندگی مردم را بی‌ثبات سازند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه معاونیت دوم ریاست جمهوری آمده است که حمله بر کارمندان وزارت فواید عامه و اداره ملی حمایت از افراد دارای معلولیت و ورثه شهدا، نمونه روشنی از هدف قراردادن غیر نظامیان توسط گروه‌های تروریستی است.

این‌گونه حملات وحشیانه و خونین، بر هر گونه ادعاهای دیگر گروه‌های تروریستی مهر بطلان زده و این پیام را می‌رساند که این گروه‌ها برای خدمت به دشمنان مردم افغانستان از هیچ گونه جنایت و خون‌ریزی چشم‌پوشی نمی‌کنند.

اعلامیه افزوده است؛ گروه های تروریستی در تبانی با دشمنان بیرونی مردم افغانستان همواره تلاش کرده‌اند که با کشتن و هدف قراردادن غیر نظامیان و مردم ملکی، ترس و وحشت بیافرینند تا از طریق خون‌ریزی و خشونت بر اهداف شوم خود نایل آیند. اما مردم افغانستان با مقاومت و ایستادگی در برابر وحشت آفرینی‌های گروه‌های تروریستی هرگز اجازه نخواهند داد که این گروه‌های مزدور و مزدبگیر بیگانه، نظام سیاسی و زندگی مردم افغانستان را بی‌ثبات سازند.

در اعلامیه سرور دانش آمده است که جا دارد از نیروهای دلیر امنیتی که توانستند از گسترش دامنۀ فاجعه ناشی از این حمله خونین جلوگیری کرده و صدها تنی را که در محل حادثه گیر مانده بودند، نجات دهند، اظهار قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

مردم افغانستان اگر همچنان به حمایت و پشتبانی خود از نیروهای جان برکف امنیتی و دفاعی کشور ادامه دهند، بی‌گمان این سربازان سرفراز وطن، تکیه گاه مطئمن مردم برای مبارزه با تروریزم و افراط‌گرایی خواهند بود.

این درحالی است که شهر کابل روز گذشته شاهد حادثۀ خونینی بود که در آن مهاجمان مسلح وابسته به گروه های تروریستی با حمله بر دو ساختمان دولتی، شماری از باشندگان شهروندان را به شهادت رساندند و تعدادی نیز زخمی شدند.

گروه‌های مزدور در پی بی‌ثباتی سیاسی اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد