عبدالله-امیدوارم-طالبان-واقعیت-ها-را-درک-کنند

رییس اجرییه حکومت وحدت ملی در دیدار با سفیر بریتانیا در پاکستان گفت که افغانستان دیدگاه روشن خود را در باره‌ی صلح ارایه کرده است و امیدوار است طالبان و دیگر گروه‌های مخالف با درک واقعیت‌ها از این فرصت استفاده نمایند.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، بعد از ظهر روز (سه شنبه ۲۸ حمل ۱۳۹۷)‌ باسفیر بریتانیا در پاکستان در دفتر کارش در قصر سپیدار در حالی‌که سفیر این کشور برای افغانستان نیز وی را همراهی می‌کرد، دیدار کرد.

در این نشست آخرین تحولات سیاسی در افغانستان٬ روابط منطقه‌ای افغانستان٬‌ به ويژه روابط با پاکستان و چگونگی بهبود روابط میان دو کشور٬ و مذاکرات صلح مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

رییس اجراییه با ابراز قدردانی از حضور موثر و سازنده بریتانیا در افغانستان از تلاش‌های سفیر این کشور در پاکستان برای استقرار ثبات و بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان قدردانی کرد. رییس اجراییه صلح٬ رفاه و استقرار را به نفع کشورهای منطقه خواند و ابراز امیدواری کرد که پاکستان و افغانستان در همکاری بایکدیگر با چالش‌ها مبارزه نمایند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

رییس اجراییه همچنان در صحبت‌های خویش تاکید نمود که افغانستان دیدگاه روشن خود را در باره‌ی صلح ارایه کرده است و امیدوار است طالبان و دیگر گروه‌های مخالف با درک واقعیت‌ها از این فرصت استفاده نمایند.

عبدالله: امیدوارم طالبان واقعیت ها را درک کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد