عبدالله-به-آرای-بایومتریک-ناشده-نباید-اعتبار-داده-شود

تیم انتخاباتی "ثبات و همگرایی" به رهبری عبدالله عبدالله اعلام نموده که به منظور حصول اطمینان از اعتبار و شفافیت انتخابات، به آرای بایومتریک ناشده اعتبار داده نشود.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای رهبری تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله، شب گذشته در کابل برگزار شد و در آن تمامی اعضای این تیم حضور داشته اند.

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی و یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در صحفه فیس‌بوکش نوشته است که رهبران تیم انتخاباتی ثبات و هم‌گرائی بر پاس‌داری و حفاظت از آرای پاک مردم، تاکید کرده و تصمیم گرفتند تا به منظور حصول اطمینان از اعتبار و شفافیت انتخابات به آرای بایومتریک ناشده اعتبار داده نشود.

قرار است آقای عبدالله امروز در یک نشست خبری حضور پیدا کند و جزئیات خواست ها و مشکلاتی را که در این انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته با رسانه ها همگانی نماید.

انتخابات ریاست جمهوری در ششم میزان خالی از مشکلات نبود، از یک طرف تهدید های امنیتی وجود داشت و از طرفی هم حضور رایدهندگان در پای صندوق های رای در این روز کمرنگ بود. در همین حال، در بسیاری از مراکز رای دهی در مرکز و ولایات کشور سیستم بایومتریک نیز درست کار نمی کرد.

این درحالی است که کمیسیون مستقل انتخابات اعلام نموده که تا کنون یک میلیون یک صد هزار تن از رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری ششم میزان ثبت شده و انتقال مواد انتخاباتی از ولایات به مرکز کمیسیون انتخابات ادامه دارد.

عبدالله: به آرای بایومتریک ناشده نباید اعتبار داده شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد