عبدالله-تفکر-تروریستی-ناکام-است

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی در واکنش به حمله مسلحانه بر فوزیه کوفی، عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت، تصریح نمود که «تفکر ناروا، غیراسلامی، غیرانسانی و ترور ناکام و مطرود است.»

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله امروز شنبه(25، اسد) در صفحه رسمی فسبوک‌اش نوشته است که با تأسف از حمله بر جان فوزیه کوفی، عضو هیأت مذاکره‌کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان و «رهبر موج تحول» آگاهی یافتیم. خانم کوفی دیروز در شاهراه پروان- کابل آماج حمله قرار گرفته و زخم برداشته است. این حمله را باشدیدترین کلمات نکوهش می‌کنیم و از خداوند(ج) به خانم کوفی شفای عاجل و کامل استدعا داریم. از نهادهای مسوول می‌طلبیم عاملان قضیه را شناسایی کرده و به پنجۀ قانون بسپارند.

وی افزوده است که تفکر ناروا و غیراسلامی و غیرانسانی ترور، ناکام و مطرود است. مردم افغانستان انتظار دارند که با فرجام موفقانۀ مذاکرات صلح، به چنین رویدادهای خشونت‌بار و دهشت‌افگنانه، نقطۀ پایان گذاشته شود.

این درحالی است که معصوم استانکزی، رییس هیأت مذاکره‌کننده دولت در یک پیام توییتری نوشت که خانم کوفی شام دیروز جمعه(24، اسد) در منطقه قره‌باغ کابل هدف حمله تفنگ‌داران ناشناس قرار گرفته و به گونه سطحی زخم برداشته است.

این عضو هیأت مذاکره‌کننده دولتی در حالی هدف حمله مسلحانه قرار گرفته که قرار است مذاکرات بین‌الافغانی بین این هیأت و مذاکره‌کننده‌گان طالبان در آینده نزدیک آغاز شود.

عبدالله: تفکر تروریستی ناکام است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد