عبدالله-دفاع-از-ارزش‌های-ساله-یک-اصل-است

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی در دیدار با شماری از باشندگان بت‌خاک، خاک‌جبار و ناحیه ۱۶ شهر کابل وعده سپرد که در جریان مذاکرات صلح، از ارزش‌ها و دست‌آوردهای مردم به‌عنوان یک اصل دفاع می‌کند.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله، امروز یک‌شنبه(2، سنبله) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در این دیدار در مورد خواست‌ها و مطالبات مردم در گفت‌وگوهای صلح، شروع مذاکرات و ضرورت اعلام آتش‌بس سراسری در کشور صحبت شد.

باشندگان بت‌خاک، خاک‌جبار و ناحیه ۱۶ شهر کابل در این دیدار خواستند تا از ارزش‌ها و دست‌آوردهای مردم در روند صلح حراست شود.

رییس شورای عالی مصالح در این دیدار تأکید نموده که همه مردم از ادامه جنگ در کشور خسته‌ هستند و با یک صدا صلح می‌خواهند، اما در جریان مذاکرات صلح، دفاع از ارزش‌ها و دست‌آوردهای مردم یک اصل خواهد بود.

این درحالی است که روز گذشته، اعضای رهبری نهاد مساعدت با خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی نیز در دیدار با آقای عبدالله ضمن معلومات در باره‌ی فعالیت‌های شان تاکید کردند که خواست آنان حفظ ارزش‌های ۱۹ سال اخیر است و نمایندگان شان باید در گفت‌وگوهای صلح سهیم باشند.

رییس شورای عالی مصالحه در این دیدار نیز تاکید ورزید که در نتیجه جان‌فشانی‌های قهرمانان نیروهای امنیتی کشور، امروز فرصت صلح فراهم شده‌است و فداکاری های آنان هرگز فراموش مردم نمی‌شود.

در همین حال، روز گذشته، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری در واکنش به حمله‌های اخیر طالبان بر نیروهای امنیتی و دفاعی گفت که این گروه مردم را نسبت به صلح ناامید می‌کند.

عبدالله: دفاع از ارزش‌های 19 ساله یک اصل است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد