عبدالله-رتبه-مارشالی-دوستم-را-تبریک-گفت

رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور، احراز بلندترین رتبه‌ی نظامی را به عبدالرشید دوستم، رهبر و بنیان‌گذار جنبش ملی اسلامی افغانستان تبریک گفت.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور در صفحه رسمی فسبوک‌اش خطاب به مارشال عبدالرشید دوستم نوشته است که احراز بلندترین رتبه‌ی نظامی در کشور را به شما، رهبری و اعضای جنبش ملی اسلامی افغانستان و مردم افغانستان تبریک می‌گوییم.

وی افزوده است که مبارزات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما در دفاع از حاکمیت ملی و نبرد با تروریزم با اعطای رتبه‌ی مارشالی، قدردانی و تجلیل از هزاران مجاهد، مبارز، شهید و زخمی‌‌ای است که در سال‌های مقاومت و در جریان مبارزه علیه تروریزم در خطوط اول دفاع از وطن و ارزش‌های اسلامی-ملی قرار داشتند.

آقای عبدالله تاکید داشته است که امیدواریم تلاش‌های مشترک مردم ما برای تحقق عدالت اجتماعی، تحکیم مردم‌سالاری مبارزه با تروریزم و دفاع از حقوق و ارزش‌های شهروندی ادامه یابد و با دست‌یافتن به صلح، کشور، ملت و مردم ما به سوی رفاه و توسعه حرکت کنند.

این درحالی است که براساس فرمان رییس جمهور که از سوی عنایت‌الله بابر فرهمند، فرد نزدیک به جنرال دوستم و معاون شورای عالی مصالحه نشر شده است، رئیس جمهور غنی نوشته است که «رتبه مارشالی را به عبدالرشید دوستم به پاس خدمات ایشان در حل بن بست های سیاسی و تامین ثبات کشور، اعطا می نمایم.»

عبدالرشید دوستم در کنار شاولی خان و قسیم فهیم سومین چهره در افغانستان است که مارشالی، بلندترین رتبه نظامی این کشور را دریافت می کند.

عبدالله رتبه مارشالی دوستم را تبریک گفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد