عبدالله-طالبان-پیام-صلح-را-با-حمله-جواب-دادند

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در نشست شورای وزیران گفت که در پروسۀ کابل، پیام صلح به طالبان فرستاده شد اما آنان بار دیگر نیروهای قهرمان و شهروندان مان را هدف قرار دادند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه (21 حوت) در نشست شورای وزیران گفت که حکومت در پروسۀ کابل، پیام صلح به طالبان فرستاد که از سوی جامعۀ جهانی هم مورد استقبال گرفت؛ اما طالبان بار دیگر نیروهای قهرمان و شهروندان عزیزان مان را هدف قرار دادند؛ رییس اجراییه بیان داشت که صلح اگر آمدنی بود، صلحی‌ست که در آن عزت و خواست مردم هدف اصلی خواهد بود.

وی در این جلسه از گرامی‌داشت از روز هم‌بستگی زنان جهان، در هفتۀ گذشته یاد آوری کرده، افزود؛ امروزه زنان کشور در عرصه‌های مختلف سهم و نقش فعال دارند و حکومت از حقوق و خواست‌های آنان حمایت خواهد کرد و در این زمنیه متعهد است.

رییس اجراییه در پایان سخنان‌اش اشاره کرد که در روزهای پایانی سال قرار داریم، سال که پر از فراز و فرود بود. سال که با تمام مشکلات دست‌آوردهای هم داشتیم.

عبدالله به حل اختلافات میان ارگ و بلخ اشاره نموده، افزود؛ تلاش خواهیم کرد تا در سال پیش رو به گونۀ بهتر از همیشه در خدمت مردم باشیم و چالش‌ها و مشکلات جاری را حل سازیم.

عبدالله: طالبان پیام صلح را با حمله جواب دادند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد