عبدالکبیر-جامعه-بین‌الملل-باید-با-ا-ا-تعامل-و-تفاهم-خوب-داشته-باشد

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست‌الوزرای ا.ا در دیدار با نماینده‌ ویژه دبیرکل سازمان ملل در افغانستان گفته است: جامعه‌ بین‌المللی باید با حکومت سرپرست «تعامل و تفاهم خوب داشته باشد».

به گزارش افغان نیوز؛ اداره امور ا.ا ناوقت روز گذشته (دوشنبه، ۲۵ ثور) در رشته‌توییتی نوشته که در این دیدار مولوی عبدالکبیر گفته است که اکنون نظام اسلامی در کشور برقرار شده و مردم در فضای امن زندگی می‌کنند. 

عبدالکبیر به اوتونبایوا، نماینده‌ سازمان ملل گفته است: «ما امیدوار هستیم که این حقایق به خوبی درک شود و از طریق شما به گوش جهانیان رسانیده شود».

او افزوده است که با توجه به دست‌آوردهای ا.ا، جامعه‌ بین‌المللی باید با این حکومت سرپرست تعامل و تفاهم خوب داشته باشد.

به نقل از اداره امور ا.ا نماینده‌ ویژه دبیرکل سازمان ملل در دیدار با مولوی عبدالکبیر درباره‌ نشست اخیر دوحه صحبت کرده و گفته است که در این نشست روی موضوعات «مهم» بحث صورت گرفته است.

اوتونبایوا گفته است که نمایندگان کشورهای اشتراک‌کننده علاقه‌مند ادامه‌ی کمک‌ها به افغانستان و تعامل با امارت اسلامی بودند.

به نقل از اداره امور، اوتونبایوا گفته است که در نشست‌های تعقیبی‌ای که برگزار می‌شوند، در خصوص تداوم «تعامل سازنده با افغانستان، ماموریت موفق در راستای مبارزه با مواد مخدر، جلوگیری از تاثیرات منفی تغییرات اقلیمی و تحکیم سواحل دریای آمو بحث‌های همه جانبه صورت خواهد گرفت.

این در حالی است که چندی پیش نشستی به ابتکار سازمان ملل در مورد چگونگی تعامل با امارت اسلامی در دوحه، پایتخت قطر برگزار شده بود.

 

 

عبدالکبیر: جامعه بین‌الملل باید با ا.ا تعامل و تفاهم خوب داشته باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد